کد خبر : 1815278 | 23 اسفند 1400 ساعت 12:23 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهیم سال 1400 را با برد به پایان برسانیم

بابایی: جوانان پیکان به زودی ملی‌پوش می‌شوند

هافبک پیکان تهران می‌گوید اعضای این تیم بدون حاشیه و همدل کارشان را دنبال می‌کنند واین رمز موفقیت آنها در لیگ برتر است.

بابایی: جوانان پیکان به زودی ملی‌پوش می‌شوند

اسماعیل بابایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط پیکان بعد از تساوی با گل‌گهر سیرجان بیان کرد:‌ شرایط تیم ما از نظر فنی بد نیست. ما در همه بازی ها نمایش خوبی داریم اما متاسفانه بدشانسی هایی می‌آوریم. یا توپ هایمان وارد دروازه نمی‌شود،‌ یا یک گل روی اشتباه فردی می‌خوریم یا اینکه در دقیقه 93 برد را با مساوی عوض می‌کنیم. فکر می‌کنم اگر بدشانس نبودیم، الان رتبه ای بهتر هم در جدول رده بندی داشتیم. با این حال تمام تلاشمان برای این است که در 8 مسابقه آینده بتوانیم نتایج بهتری بگیریم و لیگ را با جایگاهی مناسب به پایان ببریم.
کاپیتان دوم پیکان تهران درباره جوانی این تیم گفت:‌ فکر می‌کنم همه درباره تیم ما اطلاعات کافی دارند و نیاز نیست من حرفی بزنم. اکثر بازیکنان ما زیر 23 سال هستند و این موضوع به سرمایه گذاری خوب مدیریت باشگاه روی جوانان و البته جسارت آقای مجتبی حسینی در استفاده از بازیکنان جوان برمی‌گردد. پیکان امسال یک مجموعه یکدل و متحد است که توانسته ایم کارهای بزرگی انجام بدهیم. شک نکنید در ادامه نیز این روند را ادامه خواهیم داد.

 

1698506


او ادامه داد: خوشبختانه تیم ما بدون حاشیه و بدون مشکل خاصی کارش را جلو می‌برد. از زمانی که آقای عطابخش هم مدیریت باشگاه را برعهده گرفته، اتفاقات خوب و مثبتی رخ داده است. کادرفنی نیز با انگیزه زیاد تلاش می‌کند و امیدوارم در پایان فصل بتوانیم با رتبه ای خوب جواب اعتماد این عزیزان را بدهیم.
بابایی با اشاره به آینده جوانان پیکان گفت: شک ندارم جوانان ما آینده فوتبال ایران هستند. دو سه سال دیگر همه بازیکنان ما در تیم های بزرگ و تیم ملی بازی می‌کنند و این را شما به چشم خواهید دید. 
هافبک وسط خودروسازان درباره دیدار با نفت آبادان در هفته بیست و سوم لیگ افزود: قطعا برای برد در این دیدار به میدان می‌رویم. تمام هدفمان این است که با یک پیروزی دلچسب سال 1400 را به پایان برسانیم و برای تحویل سال نزد خانواده هایمان برویم. انشاالله بدشانس نباشیم تا با یک بازی خوب 3 امتیاز را بگیریم و روحیه را بالا ببریم.

دیدگاه‌ها