کد خبر : 1815432 | 24 اسفند 1400 ساعت 13:51 | 29.8K بازدید | 5 دیدگاه

توصیه جالب ونگر به لیورپول در مورد محمد صلاح

آرسن ونگر، سرمربی شهیر و سابق آرسنال به لیورپول توصیه کرد برای حفظ محمد صلاح تلاش کند.

توصیه جالب ونگر به لیورپول در مورد محمد صلاح

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخباری در مورد درخواست مالی هنگفت محمد صلاح و احتمال عدم توافق این ستاره مصری با لیورپول برای تمدید قرارداد منتشر شده است. در شرایطی که قرارداد این مهاجم گلزن در تابستان سال 2023 به اتمام می رسد، آرسن ونگر به تمجید از محمد صلاح پرداخته و او را بخشی از تاریخ لیورپول توصیف کرد.

1698026

آرسن ونگر گفت: "درخواست حقوق 400 هزار پوند در هفته؟ شرایط در هر موقعیتی متفاوت و جداگانه است. ابتدا شما باید به پرونده پزشکی بازیکن نگاه کنید که او حتی هرگز یک بازی را نیز از دست نداده باشد. در واقع این تصمیم به کیفیت فیزیکی بازیکن نیز بستگی دارد. همچنین سرعت بازیکن و اینکه آیا او در گذشته بازیکنی کند بوده نیز در این رابطه تاثیرگذار است. اما محمد صلاح می تواند چنین اهدافی را برآورده کند. به نظر من او ترکیبی از کریستیانو رونالدو و مسی است. 

محمد صلاح می تواند با توپ دوندگی با سرعت بالایی داشته و پاس نهایی را ارسال کند. فکر می کنم صلاح در این مدت در نواختن ضربه نهایی نیز خیلی پیشرفت کرده است. به نظر من محمد صلاح از آگوست تا مقطع برگزاری جام ملت‌های آفریقا قطعا بهترین بازیکن جهان بود. همچنین او در این فصل گل‌هایی فوق العاده ای وارد دروازه حریفان کرده است. شما هرگز نمی خواهید بازیکنی مانند محمد صلاح و یا سادیو مانه را از دست بدهید، زیرا آنها در ترکیب لیورپول تبدیل به ستاره شده و اکنون بخشی از تاریخ این باشگاه محسوب می شوند."

دیدگاه‌ها