کد خبر : 1815583 | 25 اسفند 1400 ساعت 13:54 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیمی که فولاد و پرسپولیس را برده، می‌تواند بقیه را هم ببرد؛

فاضلی: تلاش ما بهبود روحیه بازیکنان بود

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اولین کنفرانس خبری بعد از تغییرات کادرفنی تیم اراکی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

فاضلی: تلاش ما بهبود روحیه بازیکنان بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تغییر و تحولات در کادرفنی تیم فوتبال آلومینیوم اراک و جدایی رسول خطیبی و جانشینی مهدی رحمتی، این تیم فردا در خانه پذیرای تراکتور تبریز است؛ در کنفرانس خبری پیش از بازی، مهدی رحمتی حضور نیافت و وحید فاضلی دستیار او و مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

فاضلی در بخش ابتدایی صحبت‌هایش با قدردانی از خطیبی گفت: در ابتدای صحبت‌هایم باید دو نکته را عرض کنم، ابتدا تشکر می‌کنم از کادرفنی قبلی و در راس آنها رسول خطیبی؛ این رفت و آمدها در فوتبال پیش می‌آید اما مهم این است که ما قدردان و اخلاق‌مدار باشیم. بنده بار سومی است که افتخار همراهی با تیم آلومینیوم اراک را دارم

وحید فاضلی در توضیح نکته‌ی دوم خود از اعتماد مجدد مهدی رحمتی تشکر کرد و گفت: مورد دوم می‌خواستم از کادرفنی فعلی و در راس آنها مهدی رحمتی تشکر کنم، هم‌چنین از اعتمادی که هیئت مدیره باشگاه به ما و کادرفنی جدید برای هدایت تیم به منظور هشت بازی آینده داشتند، قدردانی می‌کنم.

مربی آلومینیوم اراک درباره‌ی رویارویی با تراکتور گفت: بازی تراکتور و آلومینیوم برای هر دو تیم بازی حساسی است؛ چرا که هر دو، تیم‌های ریشه‌داری هستند و تیم تراکتور تیم بزرگ و پرهواداری است و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. ما به هیچ وجه فریب جایگاه آنها را در جدول نمی‌خوریم و خوشبختانه شناخت خوبی از یکدیگر داریم.

او با اشاره به دوران حضورش در تراکتور، توضیح جالبی داد و گفت: من دو هفته پیش که در تمرینات تراکتور بودم، اصلا فکر نمی‌کردم که دو هفته آینده قرار است در اراک باشم؛ به نظر من همین چیزهاست که فوتبال را جذاب می‌کند. ما شناخت خوبی از تراکتور داریم و می‌دانیم ساغلام مربی خوبی است. شرایط بازی فردا کاملا متفاوت است اما هدف ما این است که سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

فاضلی ادامه داد: ما شرایط ویژه خود را با توجه به نتایجی که قبل از این داشتیم داریم، اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که با یک نتیجه خوب به تعطیلات برویم و انشالله بتوانیم هواداران‌مان را برای یک جایگاه خوب در انتهای فصل امیدوار کنیم.

مربی آلومینیوم اراک درباره‌ی برنامه کادرفنی جدید برای فاصله گرفتن تیم از حواشی پاسخ داد: در فوتبال پیش می‌آید که تیمی به بن‌بست می‌رسد اما تمام تمرکز آقای رحمتی و کادرفنی در این چند روز این بوده که به لحاظ روحی و روانی بازیکنان را به شرایط بهتری برسانند.

وی افزود: این تیم توانست فولاد و پرسپولیس را ببرد، پس می‌تواند این نتایج را تکرار کند؛ بازگشت به شرایط قبلی زمان‌بر است. مطمئن باشید در این 48 ساعت، فقط 16 ساعت خوابیدیم و تمام تلاش‌مان این است که شرایط را بهبود ببخشیم.

دیدگاه‌ها