کد خبر : 1815628 | 25 اسفند 1400 ساعت 19:00 | 9.2K بازدید | 3 دیدگاه

آشتی کمالوند با طعم خوش برد

یادگاری فراز و ماهینی در بازی فوق حساس

فراز کمالوند در اولین مسابقه‌ای که روی نیمکت خیبر خرم آباد نشست به یک پیروزی مهم دست یافت‌.

یادگاری فراز و ماهینی در بازی فوق حساس

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند که در مسیر پر از تیم‌های مختلفش در این فصل پس از تراکتور و نفت مسجد سلیمان به خیبر خرم آباد رسیده یک پیروزی حیاتی داشت آن هم مقابل تیمی که سال گذشته می‌خواست منجی آن باشد.

کمالوند که سال گذشته پس از چند هفته حضور در سایپای در آستانه سقوط جای خود را به سعید اخباری داده بود حالا در لیگ یک با تیم و شاگردان سابق خود مواجه شد و به یک پیروزی حیاتی دست یافت.

کمالوند که در آخرین بازی سال اولین حضور خود روی نیمکت خیبر را تجربه کرد با بردی سخت و مهم در خانه دو بر یک از سد تیم روانخواه گذشت و برنده این دیدار حساس شد. با توجه به شکست آرمان گهر، خرم‌آبادی‌ها به یک امتیازی رده سوم رسیدند و همچنان برای صعود با فراز کمالوند امیدوار هستند.

خیبر ابتدا در دقیقه ۴۳ با حرکت ترکیبی از سمت چپ و پاس در عرض به محوطه شش قدم توسط حسین فاضلی پیش افتاد و برنده به رختکن رفت. روانخواه که نمی‌خواست در این بازی حیثیتی مقابل تیم سابق خود بازنده شود تیمش را رو به جلوتر کرد و در دقیقه ۶۰ روی سانتر پوریا بالی با ضربه سر ایمان غلامی کار به تساوی کشیده شد. خیبری‌ها که در خانه به تساوی راضی نمی‌شدند در دقایق پایانی روی ریباند و دفع ناقص گلر سایپا توسط شهرام سالاری به گل رسیدند تا در جدال با تیم‌های سابق فراز کمالوند موفق به پیروزی شوند.

عکس دیدار گرم کمالوند با حسین ماهینی مدافع سابق تیم ملی در حاشیه این دیدار نیز در نوع خود جالب بود.

1699024

دیدگاه‌ها