کد خبر : 1815969 | 27 اسفند 1400 ساعت 20:59 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

مارتینز: شرایط هازارد در تابستان تغییر خواهد کرد

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، معتقد است که ادن هازارد و روملو لوکاکو نباید نگران جام جهانی باشند.

مارتینز: شرایط هازارد در تابستان تغییر خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، شرایط هازارد و لوکاکو در هفته‌های اخیر در رئال مادرید چندان خوب نبوده و این دو بازیکن جایی در ترکیب تیم‌شان نداشته‌اند.
در حالی که تنها چند ماه فاصله تا برگزاری جام جهانی 2022 قطر باقی مانده، شرایط این دو بازیکن که از مهره‌های کلیدی تیم ملی بلژیک به حساب می‌آیند باعث نگرانی شده است. 
مارتینز در این باره گفت:« هنوز برای نگرانی درباره جام جهانی خیلی زود است. ما به خوبی از کیفیت این دو بازیکن باخبر هستیم. روملو و ادن مهره‌های کلیدی برای تیم ملی هستند البته که آماده بودن در زمان درست در فوتبال اهمیت بسیاری دارد. اما حالا آنها در موقعیتی هستند که از نظر جسمی مشکلی ندارند و آماده هستند تا به تیم‌شان کمک کنند.»

 

1615029


سرمربی تیم ملی بلژیک در ادامه اظهار داشت:« یک تابستان دیگر در راه است. بنابراین می‌دانیم که تغییرات بسیاری در راه است. این موضوع درباره لوکاکو و هازارد هم صدق می‌کند. وقتی فصل جدید شروع شود، موقعیت آنها بار دیگر در نظر گرفته خواهد شد. در حال حاضر هم شرایط را زیر نظر داریم چون می‌خواهیم بازیکنان ما در زمین خوشحال باشند. این هدف آنها هم هست، هرچند در حال حاضر شرایط غیرعادی دارند.»
هازارد پس از مصدومیت‌های متوالی که در سانتیاگو برنابئو به آنها دچار شده نتوانسته جایی در ترکیب این تیم پیدا کند و کارلو آنچلوتی ترجیح داده او را روی نیمکت قرار دهد. 
لوکاکو نیز پس از جدایی از اینتر و پیوستن به چلسی نتوانسته با سبک توماس توخل و شرایط این باشگاه لیگ برتری کنار بیاید و درخشش خود را تکرار کند.

دیدگاه‌ها