کد خبر : 1816030 | 28 اسفند 1400 ساعت 13:09 | 36.1K بازدید | 8 دیدگاه

شرایط مالی دشوار بارسا؛ سرخی روبرتو در راه مادرید

سرخی روبرتو، هافبک اسپانیایی بارسلونا، قصد ندارد به حضورش در این تیم ادامه دهد.

شرایط مالی دشوار بارسا؛ سرخی روبرتو در راه مادرید

به گزارش "ورزش سه"، شرایط اقتصادی بد بارسلونا در چند ماه اخیر باعث شده که این تیم روزهای دشواری را سپری کند. 
لیونل مسی به همین دلیل و با توجه به سقف دستمزد پرداختی تعیین شده از سوی لالیگا نتوانست قراردادش را با این تیم تمدید کند و به ناچار پس از سال‌ها حضور در بارسلونا مجبور شد از این تیم جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن ملحق شود. 
آنتوان گریزمان نیز دیگر بازیکنی بود که به صورت قرضی به اتلتیکو مادرید برگشت تا بارسا شرایط لازم برای پرداخت دستمزد سایر بازیکنان و ثبث قرارداد بازیکنان جدید را داشته باشد. 
حالا به نظر می‌رسد که نوبت به یکی دیگر از بازیکنان قدیمی و موفق بارسا رسیده که باید به زودی از جمع بازیکنان این تیم جدا شود. 

 

1669790


سرخی روبرتو که از سال 2010 تا به حال پیراهن بارسلونا را به تن داشته در آستانه ترک نوکمپ قرار دارد و به نظر می‌رسد که فصل آینده این هافبک اسپانیایی را در این تیم نخواهیم دید. 
این جدایی در حالی رخ می‌دهد که ژاوی خواهان ادامه حضور این بازیکن 30 ساله در ترکیب این تیم است اما دستمزد بالای او باعث شده که در فکر جدایی از بارسا باشد. 
روزنامه اسپانیایی اسپورت که به باشگاه بارسلونا نزدیک است مدعی شده که روبرتو در آستانه حضور در مادرید است و مذاکراتی را با اتلتیکو انجام داده است. 
این روزنامه باور دارد که به احتمال بسیار زیاد این بازیکن فصل آینده پیراهن اتلتیکو را به تن خواهد کرد و جدایی او از بارسلونا در پایان فصل جاری تا حد زیادی قطعی شده است.

دیدگاه‌ها