کد خبر : 1816110 | 28 اسفند 1400 ساعت 21:28 | 40.7K بازدید | 2 دیدگاه

گزینه اول تابستانی بایرن مونیخ مشخص شد

پدرو پوررو، مدافع جوان اسپورتینگ لیسبون به‌شدت مورد توجه کادر فنی بایرن مونیخ قرار گرفته است.

گزینه اول تابستانی بایرن مونیخ مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پدرو پوررو، مدافع راست و 22 ساله اسپورتینگ لیسبون در لیست نهایی بایرن مونیخ و در صدر فهرست نامزدهای مورد نظر کادر فنی این باشگاه برای تقویت این پست قرار گرفته است. پوررو کاملا با مشخصات یک مدافع راست در سیستم دفاع سه نفره مورد نظر جولیان ناگلزمان همخوانی داشته و مورد پسند این سرمربی جوان قرار گرفته است. البته تیم‌های بزرگی چون رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید نیز به جذب این مدافع جوان علاقمند هستند، اما به نظر بایرن مونیخ از شانس بیشتری نسبت به دیگر رقبا برخوردار باشد. 

1699794

منابع آلمانی مدعی شدند مدیران باشگاه بایرن مونیخ مدتی است عملکرد این بازیکن را از نزدیک دنبال کرده و پدرو پوررو را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند. به نظر می‌رسد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو، بایرن مونیخ خیلی زود برای خرید این بازیکن اقدام خواهد کرد. مدیران اسپورتینگ نیز به خوبی می‌دانند که در نهایت این بازیکن فروخته خواهد شد و چاره‌ای جز تسلیم مقابل پیشنهادات این تیم‌های بزرگ وجود ندارد، اما آنها هیچ مذاکره‌ای را با کمتر از 30 میلیون یورو آغاز نخواهند کرد.

البته پوررو به‌صورت قرضی از منچسترسیتی راهی لیسبون شده و مدیران اسپورتینگ هنوز گزینه خرید دائمی را فعال نکرده‌اند، اما این اتفاق قطعا رخ خواهد داد و اسپورتینگ از سود قابل توجه فروش پوررو آگاه است. به هر حال روند رسمی اقدام باشگاه‌های بزرگ برای توافق با مدافع جوان اسپورتینگ شروع شده و پدرو پوررو به‌زودی به یکی از این پیشنهادات پاسخ مثبت خواهد داد.

دیدگاه‌ها