کد خبر : 1816220 | 29 اسفند 1400 ساعت 23:00 | 111K بازدید | 7 دیدگاه

گشتی در میان تبریک‌های نوروزی اهالی ورزش؛

رونالدینیو پای سفره هفت‌سین (عکس)

چهره‌های داخلی و خارجی زیادی فرا رسیدن عید نوروز را در صفحات مجازی‌شان تبریک گفتند.

به گزارش "ورزش سه"، سال 1400 با کلی خاطره تلخ و شیرین ورزشی به پایان رسید و عصر امروز وارد سال 1401 شدیم. در اولین ساعات قرن جدید که بازار تبریک عید داغ است سراغ صفحات مجازی چهره‌های مطرح رفتیم تا گلچینی از جالب‌ترین پست‌های نوروزی آنها را در قالب یک گزارش ویژه برایتان آماده کنیم. در کنار چهره‌های ورزشی داخل کشور، ستاره‌های مطرحی چون رونالدینیو هم در کنار سفره هفت سین، عید باستانی نوروز را تبریک گفتند و چهره‌هایی چون برانکو ایوانکوویچ هم با وجود ترک ایران، عید را فراموش نکرده و آن را به مردم ایران تبریک گفتند.

1700013

یکی از جذاب‌ترین و غیرمنتظره‌ترین تبریک‌های عید از سوی رونالدینیو، ستاره سابق فوتبال دنیا بود. این برزیلی دوست‌داشتنی در کنار سفره هفت سینی که هر سینی فکرش را بکنید روی آن دیده می‌شود، به زبان فارسی نوروز را تبریک گفت.
 

1700011

حسین کلانی ‌در پیام ویدیویی خود ابراز امیدواری کرد که با وجود مشکلات بسیار، دست در دست هم وارد سال جدید شویم.

1700012

علی دایی با انتشار این ویدیو از نمایی کاملا بهاری، فرا رسیدن سال نو را به مردم ایران تبریک گفته و ابراز امیدواری کرد که از نظر اقتصادی، اوضاع به چند سال قبل برگردد.
 

1700016

علی کریمی با انتشار این عکس که در آستانه نوروز حسابی در فضای مجازی وایرال شده، نگاهی طنز به آغاز سال جدید داشت.
 

1700019

وحید هاشمیان برای همه در سال جدید شادی، موفقیت، مهر و دوستی و برکت آرزو کرد.
 

1700017

مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم ملی و بازیکن فعلی باشگاه نساجی مازندران با انتشار عکسی از خود کنار سفره هفت سین، متنی طولانی و ادبی برای تبریک عید انتخاب کرده است.
 

1700020

صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار این عکس که یادآور خانه‌های نوستالژیک قدیمی است؛ عید نوروز را تبریک گفت. در این عکس علی دایی و مهدوی‌کیا به نمایندگی از نسل قدیمی فوتبال ایران حضور دارند و علیرضا جهانبخش هم نماینده نسل فعلی است. فرشته کریمی و علی اصغر حسن‌زاده هم نمایندگان فوتسال هستند که همگی دور یک سفره هفت سین در فضایی زیبا، عید را جشن گرفته‌اند.
 

1700015

رودی ژستد که بعد از گلزنی در دربی راهی حج شد با چهره‌ای دگرگون شده و موهای از ته تراشیده در کنار مسجد الحرام عید نوروز را تبریک گفت.
 

1700018

حسین کنعانی‌زادگان که بازگشت دقیقه نودی‌اش به تیم ملی یکی از اخبار مهم روز گذشته بود، امروز در کنار ملی‌پوشان پرسپولیسی، ویدیوی تبریک سال نو خود را خیلی مفصل تهیه کرد. او مربیان خارجی تیم ملی را هم به زبان فارسی دعوت کرد تا آنها به این زبان، عید را به مردم ایران تبریک بگویند.
 

1700014

برانکو ایوانکوویچ که بخش زیادی از خاطرات فوتبالی‌اش در ایران رقم خورده، مثل سال‌های پیش، به استقبال نوروز رفت و با این پست، عید را به مردم ایران تبریک گفت.

1700041

گابریل کالدرون که در مقطعی کوتاه هدایت پرسپولیس را به عهده داشت ضمن تشکر از میهمان نوازی ایرانی‌ها، عید را تبریک گفت.
 

1700042

باشگاه استقلال با انتشار یک کلیپ چند دقیقه‌ای به استقبال بهار رفت. در این کلیپ، بازیکنان این تیم در پیام‌هایی کوتاه فرا رسیدن سال نو را تبریک گفتند.
 

1700043

مهدی طارمی یکی از بهترین سال‌های فوتبالی خود را چه در عرصه ملی و چه باشگاهی پشت سر گذاشت. درخشش و محوبیت او در پرتغال به‌حدی بالا است که باشگاه پورتو عید نوروز را به افتخارش در قالب یک پست با دو تصویر از ستاره ایرانی و یک عکس از پیراهن او در کنار سفره هفت سین، به همه ایرانیان تبریک گفت.

دیدگاه‌ها