کد خبر : 1816286 | 01 فروردين 1401 ساعت 13:30 | 54.3K بازدید | 2 دیدگاه

مقصد بعدی رونالد کومان معلوم شد

رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا به‌زودی دوباره روی نیمکت تیم ملی هلند حضور پیدا خواهد کرد.

مقصد بعدی رونالد کومان معلوم شد

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2020 بود که رونالد کومان با تصمیمی عجیب و غیرمنتظره، تیم ملی هلند را رها کرده و بالاخره به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داد. لاله‌های نارنجی زیر نظر رونالد کومان تبدیل به تیمی آماده و مدعی برای فتح یورو 2020 شده بودند، اما تعویق یک‌ساله این تورنمنت به‌علت شیوع ویروس کرونا باعث شد طاقت رونالد کومان تمام شده و او بالاخره هدایت بارسلونا را به‌عهده بگیرد.

1658676

اما رونالد کومان دورانی دشوار و پرحاشیه را در بارسلونا سپری کرده و چند ماه قبل بالاخره جای خود را به ژاوی داد. شروع ضعیف بلوگرانا در فصل جاری باعث شد این تیم از کورس قهرمانی جا بماند و حتی برتری پرگل دیشب در ال‌کلاسیکو نیز شرایط را چندان تغییر نداد. اما رونالد کومان چالش بعدی خود را انتخاب کرده و به‌زودی به عرصه مربیگری بازخواهد گشت.

سرمربی سابق بارسلونا در آستانه توافق با فدراسیون فوتبال هلند برای بازگشت به نیمکت این تیم پس از جام جهانی قطر قرار گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در پایان سال 2022 شاهد حضور دوباره رونالد کومان روی نیمکت خواهیم بود. به نظر می‌رسد علی‌رغم شایعات اخیر، در جام جهانی همین کادر فعلی بر مسند کار باقی‌مانده و لوئیس فان خال هدایت تیم ملی هلند را به‌عهده خواهد داشت. اما بعد از تورنمنت تغییر و تحولاتی صورت گرفته و رونالد کومان بعد از دو سال دوباره شغل اسبق خود را به‌دست خواهد آورد.
 

دیدگاه‌ها