کد خبر : 1817006 | 08 فروردين 1401 ساعت 11:21 | 10.2K بازدید | 3 دیدگاه

آرزوی جالب توجه گلر نفت آبادان در سال جدید!

دروازه بان صنعت نفت آبادان امیدوار است در سال ۱۴۰۱ به آرزوی فوتبالی اش برسد.

آرزوی جالب توجه گلر نفت آبادان در سال جدید!

به گزارش "ورزش سه"، فرزین گروسیان در مورد شرایط صنعت نفت آبادان در وقفه ایجاد شده در لیگ گفت: خدا را شکر تیم خیلی خوب، جوان و یکدستی داریم. فکر میکنم امسال نتایج خوبی گرفتیم و در بعضی جاها می‌توانستیم بهتر از این هم عمل کنیم. بازی با سپاهان برای ما بسیار مهم است. برای تمام بازی ها متحد هستیم و امیدوارم به خوبی بجنگیم و دل هواداران را شاد کنیم.
او در مورد برنامه ریزی شان برای دیدار با سپاهان ادامه داد: در همه بازی‌ها با هدف برد به زمین می‌رویم. کادرفنی تکنیک های مورد نظر را به ما می گوید و امیدوارم بتوانیم هرچه آن ها می خواهند را اجرا کنیم تا سه امتیاز را کسب کنیم.
دروازه بان صنعت در مورد سال فوتبالی که گذراند نظرش را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر سال خوبی بود. من همیشه همه چیز را با دید مثبت می بینم. امیدوارم سال ۱۴۰۱ بهتر باشد تا بتوانم به‌ آرزویی که می خواهم برسم. آرزوی من همانند همه فوتبالیست ها حضور در تیم ملی است. از ۱۶ تیمی که در لیگ برتر است صنعت نفت یک تیم جوان است. ما با این تیم جوان و بی بضاعت نتایج خوبی کسب کردیم. من هم مثل همه گلر های لیگ آرزو دارم تا به تیم ملی دعوت شوم، مثل یک سرباز در خدمتش باشم و با گلرهای دیگر رقابت کنم. از کادرفنی تیم ملی خواهش می کنم تیم ما را ببینند. امیدوارم پرچم تیم ملی همیشه بالا باشد.
گروسیان یادآور شد: می خواهم از کادرفنی صنعت نفت به خصوص آقای منصوریان و آقای کاظم فرحانی خیلی تشکر کنم. در سالی که گذشت اتفاقاتی برایم افتاد که همه مربیان و بازیکنان می دانند و خیلی به من کمک کردند تا به شرایط روحی مناسب برگردم. همچنین از هواداران هم سپاسگزارم، ما در اوایل فصل در سه بازی نتایج خوبی نگرفتیم اما آنها دست از حمایت ما برنداشتند. امیدوارم بتوانیم بیشتر از گذشته خوشحال شان کنیم.

دیدگاه‌ها