کد خبر : 1817122 | 09 فروردين 1401 ساعت 09:39 | 13.9K بازدید | 6 دیدگاه

دشان:

امباپه شکست برابر رئال را فراموش کرده است

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، از روحیه کیلیان امباپه در تمرینات این تیم تمجید کرد.

امباپه شکست برابر رئال را فراموش کرده است

به گزارش "ورزش سه"، امباپه در چند هفته اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. پی اس جی با وجود این که با دو گل زده او از رئال مادرید پیش افتاده بود با دریافت سه گل از کریم بنزما از رقابت‌های لیگ قهرمانان حذف شد. 
عملکرد نه چندان خوب این تیم در لیگ و قبول چند شکست در چند بازی گذشته نیز باعث شده که هواداران از بازیکنان این باشگاه فرانسوی بسیار ناراضی باشند. 
هرچند در روزی که نیمار و مسی از سوی هواداران خودی در پارک دو پرنس هو شدند، تنها بازیکنی که مورد اعتراض شدید هواداران پاری سن ژرمن قرار نگرفت همین بازیکن بود اما در هر حال او نیز پیش از پیوستن به اردوی تیم ملی فرانسه شرایط سختی را تجربه کرد. 

 

1694165


با این حال به نظر می‌رسد که این مهاجم ملی‌پوش فرانسوی توانسته بر این مشکلات غلبه کند و با انگیزه تازه‌ای به جمع بازیکنان تیم ملی کشورش اضافه شده است. 
دیدیه دشان در این باره به خبرنگاران گفت:« او از زمانی که به اردو آمده بسیار خوشحال و سرزنده است و همیشه لبخند به لب دارد. فوتبال دشوار است اما او شکست برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان را فراموش کرده است. او عضوی از این گروه است و می‌داند که بازیکن مهم و سرنوشت‌سازی است. اینطور نیست که کیلیان و گروه باشد، بلکه کیلیان هم در همین گروه قرار دارد.»
امباپه حالا چند ماه حساس را پیش‌رو دارد. انتظار می‌رود که او در پایان فصل و با اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن از این تیم جدا شده و به رئال مادرید ملحق شود. این بازیکن همچنین یکی از امیدهای اصلی فرانسه برای دفاع از عنوان قهرمانی در جام جهانی به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها