کد خبر : 1817128 | 09 فروردين 1401 ساعت 10:41 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیته: از شایعه حضور در آرسنال بسیار ناراحتم

تیته، سرمربی برزیل، علاقه‌ای به ترک این تیم و حضور روی نیمکت آرسنال ندارد.

تیته: از شایعه حضور در آرسنال بسیار ناراحتم

به گزارش "ورزش سه"، در چند هفته اخیر شایعاتی در رسانه‎ های برزیلی درباره مذاکره تیته با ادو، مدیر فنی باشگاه آرسنال، و احتمال حضور این مربی در شمال لندن پس از پایان جام جهانی قطر به گوش می‌رسید. 
یکی از دلایل شایعات مطرح شده رابطه خوب این دو برزیلی است که پیش از این در کورینتیانس با یکدیگر همکاری کرده‌اند. تیته در سال 2016 از ادو خواست که در کنار تیم ملی هم حضور داشته باشد و او نیز سه سال به تیم ملی برزیل کمک کرد. 
با این حال تیته قویا تمامی شایعات را تکذیب و از مطرح شدن چنین مسائلی ابراز تاسف کرد. او در گفتگو با گل در این باره اظهار داشت:«از آرسنال و آرتتا معذرت‌خواهی می‌کنم. این موقعیت خوبی نیست. چنین ادعاهایی از طرف ما شکل نگرفته و مطمئنا به هیچ وجه واقعیت ندارد.»

 

1608645


او با اشاره به انتشار اخبار دروغین از سوی رسانه‌ها اضافه کرد:«در زمانی که این همه اخبار جعلی و دروغ منتشر می‌شود، مطرح کردن اطلاعاتی که درست نیست باعث ناراحتی من شده است. امیدوارم که این اخبار اشتباه هرچه زودتر تصحیح شود. خانواده من می‌توانند در آرامش باشند چون من احترام بسیاری برای تیم ملی برزیل قائل هستم.»
این مربی با اشاره به تعهدی که به تیم ملی کشورش دارد گفت:« بسیار از این بابت غمگین هستم. دلیل این ناراحتی هم اطلاعات اشتباهی است که به مردم داده می‌شود. من به همه کسانی که من را می‌شناسند می‌گویم که آرام باشند چون تیته به ارزش‌های حرفه‌ای خودش احترام می‌گذارد و از مسئولیتی که در قبال تیم ملی برزیل دارد باخبر است.»

دیدگاه‌ها