کد خبر : 1817129 | 09 فروردين 1401 ساعت 10:37 | 6.1K بازدید | 4 دیدگاه

به یاد روزهای خوب با سرآسیایی در گل گهر

زنده روح: از حافظیه می‌رویم تا بهتر بازی کنیم

هافبک فجر امیدوار است شاهد اتفاقات خوبی در سال جدید و پایان فصل باشند.

زنده روح: از حافظیه می‌رویم تا بهتر بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، احمدرضا زنده‌روح در مورد تجربه کار با مجتبی سرآسیایی سرمربی جدید فجر سپاسی گفت: من افتخار این را داشتم یک دوره با آقای سرآسیایی در گل گهر کار کنم و توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. خیلی امیدوارم که در این مقطع هم بتوانیم موفقیت های بیشتری را در فجر تجربه کنیم. توانایی آقا مجتبی در بحث مدیریت روحی روانی می تواند به تیم کمک کند. امیدوارم سال را با یک نتیجه خوب و فصل را با یک اتفاق ویژه تمام کنیم.
او در مورد اردویی که فجر در تهران برگزار کرده است، ادامه داد: دو روز پیش به تهران آمدیم و امروز هم یک بازی دوستانه داریم تا بتوانیم خودمان را با تفکرات کادرفنی جدید تطبیق بدهیم و برای بازی مهم روبروی آلومینیم آماده شویم. امیدوارم در این چند روزی که فرصت داریم بتوانیم دستورالعمل های کادر فنی را به خوبی تمرین کنیم و در روز بازی با یک عملکرد عالی سه امتیاز بازی را بگیریم، چون این بازی برای ما اهمیت بسیاری دارد.
هافبک فجر در مورد اینکه قرار است این تیم در مشهد به جای شیراز میزبانی کند گفت: با پیگری های که انجام شد و زحماتی که باشگاه کشید قرار است به ورزشگاه  امام رضا(ع) برویم و در آنجا بازی کنیم. به خاطر شرایط نامساعد زمین حافظیه این موضوع می تواند خیلی به ما کمک کند که بتوانیم یک بازی بسیار خوب انجام دهیم.
وی در مورد دیدار با آلومینیوم اراک در هفته بیست و چهارم از رقابتهای لیگ برتر عنوان کرد: آلومینیوم تیم خوب و با کیفیتی است. ما این موضوع را در نیم‌فصل اول ثابت کردیم. آنها هم در بحث کادر فنی تغییر و تحول داشتند و قطعا  با تفکرات جدید وارد مسابقات می‌شوند. در مجموع ۷ بازی سرنوشت ساز داریم. در بازی‌ها باید کل تمرکز و تلاشمان را بگذاریم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم. بچه ها تلاش شان را می کنند تا قدم اول در سال جدید با پیروزی همراه شود.
زنده روح در پایان در مورد اینکه چقدر امیدوار است فجر در لیگ برتر باقی بماند افزود: هفت بازی پیش رو داریم و سعی میکنیم بازی به بازی پیش برویم و نتایجی را که مدنظرمان است، کسب کنیم. تمام مجموعه تلاش می‌کنند تا با بهترین شرایط وارد بازی ها شویم. از این بازی ها با تدابیری که کادر فنی دارد و تلاشی که بچه ها می کنند سر بلند بیرون می آییم و قطعاً پایان فصل اتفاقات خوبی برای تیم فجر رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها