کد خبر : 1817265 | 10 فروردين 1401 ساعت 03:05 | 28.8K بازدید | 1 دیدگاه

جیمی‌جامپ جشن تیم ملی در آغوش کنعانی(عکس)

یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه امام رضا مشهد پس از ورود به زمین همراه ملی‌پوشان به خوشحالی پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه سوت پایان مسابقه تیم ملی ایران مقابل لبنان به صدا درآمد و شاگردان دراگان اسکوچیچ مشغول خوشحالی و برپایی جشن صعود به جام جهانی در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی در حضور تماشاگران پرشور ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد بودند، یک تماشاگر وارد زمین شد.

بازیکنان تیم ملی ایران که همراه با یکدیگر یا به‌صورت انفرادی به سمت تماشاگران حاضر در استادیوم می‌رفتند، در زمان حضورشان در میانه زمین با ورود یک جیمی‌جامپ به زمین مواجه شدند که البته این هوادار در محاصره نیروهای حراست ورزشگاه گرفتار نشد و به خواسته‌اش رسید.

1701832

کنعانی‌زادگان که روز فوق‌العاده‌ای مقابل لبنان داشت و هر دو پاس گل تیم ملی ایران را داده بود، در پایان مسابقه در کنار اسکوچیچ شادی می‌کرد که یک جیمی‌جامپ به سمت آنها آمد تا این مدافع را در آغوش بگیرد.

البته پس از اینکه جیمی‌جامپ به کنعانی‌زادگان رسید، نیروهای امنیتی قصد داشتند او را به بیرون از زمین منتقل کنند که حمید استیلی، مدیر تیم ملی و این مدافع از گرفتار شدن جیمی‌جامپ جلوگیری کردند.

کنعانی‌زادگان پس از اینکه این طرفدار تیم ملی را نزد خود نگه داشت، با او سلفی گرفت و در ادامه نیز هواداران حاضر در ورزشگاه امام رضا(ع)، او را تشویق کردند که البته تلفن همراه این جیمی‌جامپ پس از خروج از زمین، ضبط شد!

دیدگاه‌ها