کد خبر : 1817438 | 11 فروردين 1401 ساعت 14:22 | 19.4K بازدید | 7 دیدگاه

برنامه رنار برای حضور پر قدرت در‌ جام جهانی

رئیس اتحادیه فوتبال عربستان اعلام کرد لیگ حرفه ای عربستان در اواسط مهر ماه متوقف می‌شود تا تیم ملی این کشور برای حضور در جام جهانی آماده شوند.

برنامه رنار برای حضور پر قدرت در‌ جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، یاسر المسحل در اظهاراتی در یک برنامه تلویزیونی گفت: راهیابی به جام جهانی را به پادشاه، مردم عربستان، وزیر ورزش، اعضای فدراسیون فوتبال و بازیکنان تبریک می گویم.

وی افزود: وزیر ورزش شاهزاده عبدالعزیز بن ترکی الفیصل حامی ما بودند و هنوز هم هستند؛ و بازیکنان تلاش زیادی کردند چون یک مربی توانا و ممتاز (هروه رنار) پشت سر آنها ایستاده بود. ما موفق شدیم این سرمربی را به خدمت بگیریم و آرزوی حضور پر افتخار در جام جهانی را داریم.

او خاطرنشان کرد: لیگ حرفه ای عربستان اواسط ماه مهر متوقف می شود و پس از آن اردوی نهایی را قبل از جام جهانی قطر آغاز خواهیم کرد.

المسحل ادامه داد: همه تیم ها در جام جهانی قدرتمند هستند. ما در سید چهارم هستیم و اگر ژاپن و چین را شکست می‌دادیم، با شکست استرالیا در مرحله پایانی رتبه ما بهتر می‌شد و ممکن بود به رتبه 48 رنکینگ فیفا برسیم.

وی در پایان گفت: آرزوی رویارویی با تیم خاصی را ندارم و باید برای هر مسابقه ای آماده باشیم. همه مسابقات سخت است به خصوص که در قدرتمندترین تورنمنت جهان بازی خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها