کد خبر : 1817450 | 11 فروردين 1401 ساعت 16:35 | 11.3K بازدید | 8 دیدگاه

پاسخ منفی کانته به PSG: در چلسی خوشحالم

انگولو کانته، ستاره چلسی، به پیشنهاد پاری سن ژرمن برای پیوستن به این تیم پاسخ منفی داد.

پاسخ منفی کانته به PSG: در چلسی خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، کانته شش فصل است که با پیراهن چلسی در لیگ برتر به میدان می‌رود و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در طول این مدت بوده است. 
این هافبک فرانسوی افتخارات بسیاری از جمله قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها را در طول دوران حضورش در استمفوردبریج به دست آورده و نقش مهمی هم در کسب این قهرمانی‌ها ایفا کرده است. 
این بازیکن 31 ساله تنها یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارد و این باشگاه به دلیل تحریم رومن آبراموویچ و شرایطی که در آن قرار دارد فعلا قادر به تمدید قرارداد این بازیکن نیست. 
روزنامه فرانسوی لو پاریزین مدعی شده که مدیران پی اس جی در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه پیشنهادی را برای جذب این بازیکن ارائه کردند تا او را در پایان فصل به لیگ فرانسه منتقل کنند. 

 

1702221


اما در این خبر آمده که کانته پاسخ منفی به پیشنهاد مطرح شده از سوی این باشگاه فرانسوی داده و اعلام کرده که از حضور در چلسی خوشحال است و می‌خواهد در استمفوردبریج بماند. 
کانته این فصل 31 بازی در تمامی رقابت‌ها برای چلسی انجام داده اما توماس توخل سعی کرده این بازیکن را به دلیل مشکل مصدومیتی که داشته به خوبی در جریان رقابت‌ها مدیریت کند. 
این بازیکن در روزهای اخیر در اردوی تیم ملی فرانسه حضور داشت، هرچند هفته گذشته مجبور به ترک اردوی این تیم شد چون باید به دلیل مشکلات شخصی به مالی سفر می‌کرد. با این حال او بار دیگر به جمع شاگردان دیدیه دشان اضافه شد و در جریان پیروزی 0-5 فرانسه برابر آفریقای جنوبی 65 دقیقه در ترکیب این تیم به میدان رفت.

دیدگاه‌ها