کد خبر : 1817490 | 11 فروردين 1401 ساعت 21:54 | 26.9K بازدید | 3 دیدگاه

صادقی: منتظر هفت کلین شیت من باشید

دروازه‌بان با تجربه فجرسپاسی اعتقاد دارد امتیازات زیادی را به خاطر کیفیت نامناسب زمین حافظیه از دست دادند.

صادقی: منتظر هفت کلین شیت من باشید

به گزارش "ورزش سه"، ایمان صادقی در مورد تغییرات در کادر فنی فجر سپاسی و قبول مسئولیت این تیم توسط مجتبی سرآسیایی به خبرنگار ما گفت: تغییرات از قبل احساس می‌شد و باشگاه انتخاب خیلی خوبی انجام داد. آقای سرآسیایی هم در کار مدیریت و هم در کار سرمربیگری موفق بوده، مربی بسیار با اخلاق، فنی و مورد تایید کل فوتبال ایران است. در این چند روزه ما شاهد تغییرات روحی روانی بودیم و امیدوارم در زمان باقیمانده تمرینات تاکتیکی بیشتری انجام بدهیم و به هدفمان که بقا در لیگ است برسیم و آن چیزی که سرمربی جدید مان میخواهد را به نحو احسن در زمین پیاده کنیم.
او در مورد برپایی اردو در تهران ادامه داد: تمریناتی را  در تهران انجام دادیم. یک بازی دوستانه با گل گهر سیرجان انجام دادیم، به نظرم گل گهر هم تیم خیلی خوب و با کیفیتی است. کادر جدید هم می خواهد بچه ها را از نظر فنی بسنجد و به آن ترکیبی که می خواهند برسند. اگر فرصت بیشتر بود بازی های دوستانه بیشتری انجام می دادیم. ما در همین وقت کم باید خودمان را هماهنگ کنیم و آن چیزی که سرمربی می خواهد را در زمین انجام بدهیم و بعدش برای دیدار با آلومینیوم آماده می شویم.
دروازه بان فجر در مورد میزبانی در مشهد از هفته ۲۴ عنوان کرد: برای اینکه در شیراز ما در زمین خاکی بازی می‌کردیم خدا را شکر در ادامه توانستیم به مشهد بیایم تا بتوانیم یک بازی با کیفیت در زمین انجام بدهیم و عملکردی که از نظر کیفیت فنی در بازی‌های خارج از خانه داشتیم را ارائه دهیم و موفق باشیم. به خاطر شرایط سختی که از اول فصل در زمین حافظیه داشتیم هم خودمان اذیت شدیم و خیلی مصدوم دادیم و هم تیم‌های دیگر که آمدند بازیکنان شان مصدوم شدند و رباط پای بازیکن پیکان هم پاره شد. شرایطی به وجود آمد که ما نتوانیم از میزبانی استفاده کنیم. امتیازات زیادی را به خاطر همان زمین در شیراز از دست دادیم. تمام تیم ها به خصوص تیم هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می آیند می خواهند تیم را نگه دارند و باید حتماً از میزبانی درخانه استفاده کامل را ببرند اما از این قضیه سودی نبردیم.
صادقی در پایان در مورد اینکه فکر می‌کند در ۷ بازی پیشرو بتواند چند کلین شیت کسب کند افزود: تلاش می‌کنم در هر هفت بازی بتوانم این کار را انجام دهم. باید بازی‌های شروع شود و شرایط را ببینیم. ما تلاش می کنیم هر بازی کلین شیت کنیم ولی از الان نمی توان قضاوت کرد. به هرحال سرمربی در مورد بازیکنان تصمیم می‌گیرد. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هد هم این است که دروازه تیم را بسته نگه دارم.

دیدگاه‌ها