کد خبر : 1817516 | 12 فروردين 1401 ساعت 12:44 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

درخواست رسانه ایتالیایی از کونته؛ به سری A برگرد

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام همچنان از جایگاه بالایی در فوتبال ایتالیا برخوردار است.

درخواست رسانه ایتالیایی از کونته؛ به سری A برگرد

به گزارش "ورزش سه"، کونته یکی از بهترین مربیان فوتبال ایتالیا به‌حساب می‌آید و در حال حاضر هدایت تاتنهام را برعهده دارد اما فصل گذشته موفق شد با اینتر قهرمانی در لیگ این کشور را تجربه کند. 
او جایزه بهترین مربی فصل 21-2020 را پس از کسب این عنوان قهرمانی و قطع نوار 9 قهرمانی متوالی یوونتوس به‌دست آورد. او اولین اسکودتوی اینتر را پس از 11 سال برای این تیم به‌دست آورد و با یک امتیاز بیشتر از استفانو پیولی این جایزه را از آن خود کرد. 
روزنامه مطرح گاتزتا دلو اسپورت با قرار دادن تصویر این مربی 52 ساله روی صفحه اولش از تیتر «آیا کونته برمی‌گردد» استفاده کرده است. 

 

1645359


در مقاله منتشر شده در نسخه امروز این روزنامه تحسین و تمجید بسیاری از کونته به چشم می‌خورد و گاتزتا از او خواسته که چالش بازگشت به لیگ ایتالیا را بپذیرد. این مقاله از کونته به‌عنوان یکی از معماران فعلی فوتبال ایتالیا نام برده است.
روزنامه کوریره دلو اسپورت هم به بحث اهدای جایزه بهترین مربی سال ایتالیا به این مربی پرداخته و مدعی شده که اهدای این جایزه به  او درست چند روز پیش از بازی حساس اینتر و یوونتوس معنای بسیاری دارد و یادآور خاطرات خوب گذشته است. 
کونته پیش از این سابقه هدایت هر دو تیم را داشته است. او سه سال روی نیمکت یوونتوس حضور داشت، سه جام قهرمانی در لیگ ایتالیا به‌دست آورد و در طول دو سال حضور روی نیمکت اینتر نیز یک بار این جام  را از آن خود کرد. او این فصل به تاتنهام رفت و قراردادی 18 ماهه را با این تیم به امضا رسانده است.

دیدگاه‌ها