کد خبر : 1817530 | 12 فروردين 1401 ساعت 14:41 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

نایب رئیسی، سهم ایران از انتخابات فدراسیون جهانی؛

اورسجی، رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا شد

عباس اورسجی به‌عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی کبدی و رئیس موقت کنفدراسیون کبدی آسیا انتخاب شد.

اورسجی، رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا شد

به گزارش ورزش سه، در مجمع انتخاباتی فدراسیون جهانی کبدی که روز پنج‌شنبه ۱۱ فروردین ‌در هتل هالیدی دوبی برگزار شد، رئیس فدراسیون کبدی ایران توانست با کسب بالاترین رای اعتماد کرسی نایب رئیسی جهان را کسب کند. وینود تیواری از هندوستان نیز به‌عنوان رئیس فدراسیون جهانی برگزیده شد. 
این در حالی است که مدت‌ها بر سر سرپرستی اورسجی در فدراسیون جهانی بحث وجود داشت و حالا با حمایت کمیته ملی المپیک در نهایت کرسی نایب رئیسی به ایران رسید. 
در همین نشست ریاست کنفدراسیون کبدی آسیا تا زمان انتخابات این کنفدراسیون نیز با رای و نظر اعضای مجمع  به عباس اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی ایران سپرده شد تا این کنفدراسیون برای نخستین بار مستقل از تشکیلاتی که پیش از این به‌طور همزمان در اختیار رییس پیشین فدراسیون جهانی بود کارش را آغاز کند.
عباس اورسجی پس از انتخاب توسط اعضای فدراسیون های آسیایی حاضر در مجمع عمومی ،مسئول تنظیم اساسنامه جدید این تشکیلات و برگزاری انتخابات این نهاد آسیایی شد.
ضمن اینکه رئیس فدراسیون کبدی ایران به‌عنوان رئیس کمیته تغییرات و اصلاحات (‌‌Reform committee‌) که مسئولیت تغییرات‌ و‌ اصلاحات اساسنامه‌، قوانین ‌‌مقررات و آیین نامه‌های فدراسیون جهانی کبدی  را بر عهده دارد‌، نیز انتخاب شد.
کبدی ایران یکی از قدرت‌های برتر این رشته در جهان و آسیا است و قهرمانی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ در بخش بانوان و آقایان را در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها