کد خبر : 1817612 | 12 فروردين 1401 ساعت 23:48 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

احترام زیادی قائل هستیم‌

دشان: دانمارک از آلمان و هلند بالاتر است

دیدیه دشان، سرمربی پرافتخار فرانسه مدعی شد آنها برای دانمارک احترام زیادی قائل هستند.

دشان: دانمارک از آلمان و هلند بالاتر است

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی قبل قرعه کشی قطر 2022 انجام شده و بر اساس این قرعه مشخص شد تیم‌های فرانسه، برنده پلی‌آف آسیا/ پرو، دانمارک و تونس در گروه چهارم این مسابقه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. حالا دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، پس از قرعه‌کشی جام جهانی تاکید کرد که مدافع عنوان قهرمانی برای دانمارک احترام زیادی قائل است.

دیدیه دشان گفت: "شما باید احترام زیادی برای تیم ملی دانمارک قائل باشید. آنها در حال حاضر تیم رده یازدهم فیفا بوده و موفق به راهیابی به دور نیمه نهایی رقابت‌ها یورو شدند. وقتی در رده بندی از تیم‌هایی مانند آلمان و هلند بالاتر قرار گرفته باشید، همین خودش کیفیت تیم شما را ثابت می‌کند."

فرانسه و دانمارک در ژوئن و سپتامبر، قبل از شروع جام جهانی و ‌در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هم می‌روند. دیدیه دشان در این‌رابطه گفت: "نمی‌دانم این اتفاق ایده آلی است یا نه. البته تیم ملی دانمارک نیز این مزیت را خواهد داشت که ما را بهتر بشناسد. شما باید برای این تیم احترام زیادی قائل باشید و مهم‌تر از همه فکر نکنید که کار خیلی زود تمام می‌شود.

البته شرایط در دو تورنمنت متفاوت خواهد بود و باید بدانیم که چیز دیگری در جام جهانی در انتظارمان است. مهم‌ترین مسئله این است که از زمان برگزاری مسابقات آگاه شویم. برنامه از ساعت 13 تا 10 شب بوده و اصلا یکسان نیست. ما از قبل تاریخ برگزاری مسابقات را می‌دانیم و به‌زودی ‌ساعت بازی‌های ما نیز اعلام می‌شود."

دیدگاه‌ها