کد خبر : 1817677 | 13 فروردين 1401 ساعت 13:10 | 37K بازدید | 4 دیدگاه

یک رقیب سرسخت سر راه رویای لیونل مسی

تیم ملی آرژانتین برای صعود به دور حذفی جام جهانی باید از سد مکزیک سخت‌کوش عبور کند.

یک رقیب سرسخت سر راه رویای لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، آلبی سلسته زیر نظر لیونل اسکالونی در بهترین دوران سال‌های اخیر خود قرار داشته و بیش از 30 مسابقه است که حتی یک بار هم مغلوب نشده است. بعد از فتح کوپا آمه‌ریکا در خانه برزیل و صعود زودهنگام به جام جهانی، حالا آنها در قطر 2022 به مصاف مکزیک، لهستان و عربستان خواهند رفت.

1702697

‌در همین هزاره جدید تیم ملی آرژانتین دو بار به مصاف مکزیک رفته و هر دو بار پیروز بوده است. آنها در جام جهانی 2006 و در شرایطی که شاید تصور نمی‌کردند تقابل با این تیم این‌قدر دشوار باشد، در نهایت با گل مکسی رودریگز در اوقات اضافی 1-2 به برتری رسیده و راهی دور بعدی شدند. اما چهار سال بعد نیز دوباره شاهد رویارویی تیم‌های ملی آرژانتین و مکزیک این بار در مرحله گروهی بودیم که آلبی سلسته این‌بار 1-3 پیروز شده و در نهایت به دور بعدی راه پیدا کرد.

به نظر می‌رسد این آخرین جام جهانی لیونل مسی باشد و او امیدوار است بعد از ناکامی در فتح جام در سال 2014، این بار برای اولین بار در لباس تیم ملی آرژانتین به‌عنوان قهرمانی دست یابد. اما مسیر آنها چه در دور گروهی و چه در ادامه جام آسان نخواهد بود و مکزیک سخت‌کوش و جنگنده ممکن است در همان روزهای ابتدایی تورنمنت یقه تیم لیونل اسکالونی را بگیرد.

1702698

دیدگاه‌ها