کد خبر : 1817706 | 13 فروردين 1401 ساعت 15:25 | 27.8K بازدید | 9 دیدگاه

برومند: تیم سوم گروه‌مان هستیم

دروازه‌بان سابق تیم ملی می‌گوید اگر بهترین مربی دنیا را هم برای تیم ایران انتخاب کنیم؛ فایده ندارد.

برومند: تیم سوم گروه‌مان هستیم

به گزارش "ورزش سه"، پرویز برومند در مورد حریفان ایران در جام جهانی و اینکه تیم ملی شانس صعود دارد یا خیر به خبرنگار ما گفت: من فکر می‌کنم گروه بدی به لحاظ انگیزشی نیست و اگر بخواهیم فوتبالی فکر کنیم می‌توان گفت ما تیم سوم گروه هستیم ولی با توجه به بازیکنانی که داریم و در اروپا بازی می‌کنند؛ اگر بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی داشته باشیم و بتوانیم به ساختار فوتبال حریفان نزدیک شویم؛ می‌تواند جام جهانی خیلی خوبی برای ما باشد.
او در مورد اینکه بازیکنانی مثل سردار‌، طارمی، جهانبخش و ... می‌توانند گره گشا باشند یا خیر ادامه داد: ما روی کاغذ بازیکنان با کیفیت و بسیار خوبی داریم. باید ببینیم در آن شرایط خاص همان‌گونه باقی می‌مانند که بخواهند با حریفان بزرگ مقابله کنند یا خیر؟
گلر سابق تیم ملی در مورد اینکه در جام جهانی از کدام دروازه‌بان استفاده شود بهتر است گفت: ما نمی‌دانیم تا آن زمان چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؟ انشاالله هرکس باشد به‌نحو احسن وظیفه‌اش را انجام بدهد. کلا ما ۶,۷ گلر در سطح هم داریم و هیچ کسی نسبت به آن یکی برتری ندارد ولی مدتی که تا جام جهانی باقی مانده باید ببینیم گلر‌های‌مان در چه شرایطی هستند و از نظر روحی روانی و جسمانی خودشان را در چه شرایطی نگه می‌دارند. 
بازیکن سابق استقلال با اشاره به اینکه تغییر سرمربی تیم ملی در این مقطع مناسب نیست عنوان کرد: الان وقت تغییر سرمربی نیست. ما یک تجربه ناگوار در این مورد داریم، جام جهانی ۹۸ تعویض آقای ایویچ و آمدن آقای طالبی اشتباه بزرگی بود. حتی ما می‌توانستیم صعود کنیم ولی این اتفاق نیفتاد و تعویض مربی در آن شرایط خیلی بد بود. امیدوارم درس بگیریم، ما اگر بهترین مربی دنیا را هم بیاوریم در این ۶ ماه هیچ کمکی به ما نخواهد کرد، می‌آید پولمان را می‌گیرد و می‌رود.
برومند یاد آور شد: فرصت ۶ ماهه و ۶ فیفادی داریم؛ ما اگر حداقل از سه تا از آن‌ها استفاده کنیم و با تیم‌هایی که هم‌تراز هم‌گروهی‌های ما هستند بازی کنیم کمی می‌توانیم به آن چیزی که می‌خواهیم نزدیک شویم و در جام جهانی به‌درستی از بازیکنانمان استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها