کد خبر : 1817731 | 13 فروردين 1401 ساعت 19:13 | 22.1K بازدید | 8 دیدگاه

رقبای قدرتمندی را در پیش داریم‌

واکنش پائولو بنتو به هم‌گروهی با پرتغال و اروگوئه

سرمربی تیم ملی کره جنوبی به حضور تیمش در گروه هشتم رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر واکنش نشان داد.

واکنش پائولو بنتو به هم‌گروهی با پرتغال و اروگوئه

به گزارش "ورزش سه" پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی تیم ملی کره جنوبی در حاشیه برگزاری قرعه‌کشی جام جهانی 2022 قطر و هم‌گروهی تیمش با تیم‌های ملی پرتغال، اروگوئه و غنا، درباره‌‌ شرایط پیش‌آمده برای تیمش گفت: در جام جهانی نمی‌توان انتظار یک گروه آسان را داشت؛ همگان قبول دارند که تیم‌های ملی پرتغال و اروگوئه تیم‌های بسیار قدرتمندی هستند.

نکته‌‌ جالب‌توجه درباره‌‌ گروه هشتم رقابت‌های جام جهانی این‌که کره جنوبی باید هر 3 مسابقه‌‌ خود را در یک شهر برگزار کند و این مسئله به لحاظ خستگی سفر و موارد مشابه به سود کره‌ای‌ها خواهد بود؛ آن‌ها ابتدا مقابل اروگوئه قرار می‌گیرند، سپس برابر غنا به میدان خواهند رفت و آخرین دیدار مرحله گروهی خود را مقابل پرتغال برگزار می‌کنند.

اتفاق ویژه‌‌ دیگر این‌که پائولو بنتو که خود پیش از انتخاب سانتوس، حدفاصل سال‌های 2010 تا 2014 سکاندار تیم ملی پرتغال بوده، حالا باید در مقابل تیم سابق و تیم کشورش، کره جنوبی را هدایت کند؛ اتفاقی که مشابه آن در دوره‌‌ قبلی جام جهانی برای کارلوس کی‌روش رخ داد و او با تیم ملی ایران مقابل تیم ملی پرتغال قرار گرفت.

گفتنی است که در صورت صعود کره جنوبی از گروه هشتم، آن‌ها باید به مصاف یک تیم برتر از گروه هفتم رقابت‌ها بروند؛ گروهی که در آن تیم‌های برزیل، صربستان، سوئیس و کامرون حضور دارند.

دیدگاه‌ها