کد خبر : 1817788 | 14 فروردين 1401 ساعت 11:59 | 12.3K بازدید | 4 دیدگاه

تصاویر اختصاصی ورزش سه از شیخ محبوب

دیاباته در اندیشه گرفتن ژست ببر برابر فولاد

مهاجم تنومند الغرافه برای دیدار برابر فولاد آماده می‌شود.

دیاباته در اندیشه گرفتن ژست ببر برابر فولاد

به گزارش "ورزش سه" بعد از عملکرد ناامید‌کننده الحاجی گرو در استقلال، حضور یک مهاجم خارجی درجه یک به نسبت فوتبال ایران، برای هواداران این تیم به آرزو تبدیل شده بود. با این حال وقتی جواد زرینچه سرپرست وقت استقلال در خصوص شیخ دیاباته گفت:" لیگ ایران بازیکنی مثل او به خودش ندیده است"، توجهات به او معطوف شد.
هرچند شیخ شروع خوبی در استقلال نداشت، اما با روی دور افتادن استقلالِ استراماچونی، شیخ هم روند گلزنی‌اش آغاز شد. گل‌های پرتعدادی که در پایان فصل او را به عنوان آقای گلی رساند. هرچند در فصل بعد درخشش قبلی را نداشت تا سرانجام در انتقالی جذاب برای استقلالی‌ها، راهی الغرافه شود تا با حضور استراماچونی، دوباره به فرم ایده‌آل برگردد.

1702895


اتفاقی که برای دیاباته به بهترین شکل ممکن رقم خورد و او موفق شد در 25 بازی برای الغرافه، 18 گل به ثمر برساند و با ثبت آمار یک گل به ازای هر 110 دقیقه بازی، آماری فوق‌العاده از خودش بر جای گذاشت.
هرچند شیخ در بازی برابر الوکره یک پاس گل به هم‌تیمی‌اش داد، اما این گل مانع حذف از استارزکاپ قطر نشد تا کار شیخ و الغرافه در رقابت‌های داخلی به پایان برسد.
اما حضور الغرافه در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تمرینات این تیم برای شرکت در این مسابقات ادامه داشته باشد. درحالی که الغرافه دیشب در یک بازی تدارکاتی برابر تیم مطر به میدان رفته بود، شیخ دیاباته به دلیل اینکه تازه از بند مصدومیت رها شده بود، به صورت اختصاصی در کنار زمین مشغول نرم‌دوی بود. اما بازی نکردن دیاباته هم باعث نشد تا این مهاجم خوش‌اخلاق اهل مالی، در برابر دوربین "ورزش سه" ژست دوست‌داشتنی‌اش را نگیرد.

1702896


همان شادی معروف پس از گلش که دست‌هایش را به مانند پنجه ببر بالا می‌برد و تیزچنگی‌اش را به رخ می‌کشد. با توجه به اینکه نخستین دیدار الغرافه در لیگ قهرمانان برابر فولاد برگزار می‌شود، باید دید شیخ موفق به انجام این شادی پس از گل می‌شود یا به مانند بازی‌های گذشته برابر تیم نکونام، کم‌فروغ ظاهر خواهد شد.

عکسها:امیر خیرخواه

دیدگاه‌ها