کد خبر : 1817857 | 14 فروردين 1401 ساعت 17:19 | 14.6K بازدید | 1 دیدگاه

وضعیت عجیب شماره 10 یوونتوس پیش از دربی ایتالیا

پائولو دیبالا، ستاره خلاق و آرژانتینی یوونتوس امشب دقایق دشواری را مقابل اینتر سپری خواهد کرد.

وضعیت عجیب شماره 10 یوونتوس پیش از دربی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا، ستاره 28 ساله آرژانتینی در دوران حضورش در تورین در 10 دربی اینتر و یوونتوس شرکت کرده و جالب اینجاست در تمام این مسابقات به جز یک دیدار پیروز شده است. پائولو دیبالا همچنین در سه بازی اخیر متوالی خود در دربی ایتالیا گلزنی کرده و نشان داده به‌خوبی راه دروازه اینتر را بلد است. 

1702986

اما همان‌طور که مدیران و کادر فنی بیانکونری در هفته‌های اخیر اعلام کرده‌اند، قرارداد دیبالا با یوونتوس تمدید نخواهد شد و بنابراین او در پایان ماه ژوئن به‌صورت رایگان این باشگاه را بعد از هفت سال ترک خواهد کرد. اینتر یکی از باشگاه‌های علاقمند به جذب پائولو دیبالا بوده و با توجه به رابطه خوب او با پپ ماروتا، مدیر اینتر از همین حالا مذاکرات خود برای جذب این بازیکن را آغاز کرده و ممکن است انتقالی جنجالی و بزرگ در فصل تابستان در انتظار فوتبال ایتالیا باشد.

گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد این مسئله وضعیتی غیرعادی را برای دیبالا پیش از دربی امشب رقم می‌زند. از یک طرف این ستاره آرژانتینی می‌خواهد دوران هفت سال حضورش در یوونتوس را شیرین به پایان رسانده و در دربی درخشان ظاهر شود، اما از سوی دیگر گلزنی برابر اینتر و شکست نراتزوری در دیدار امشب شانس‌های این تیم برای فتح اسکودتو را خیلی کم خواهد کرد. البته پائولو دیبالا بازیکنی حرفه‌ای بوده و بدون‌شک در دربی امشب بهترین عملکرد خود را ارائه می‌کند، اما ممکن است او پیش از ورود به رختکن اینتر یک اسکودتو را از این تیم و سیمونه اینزاگی بگیرد.

دیدگاه‌ها