کد خبر : 1817887 | 14 فروردين 1401 ساعت 20:48 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

آینده اینزاگی در گرو نتیجه بازی سرنوشت ساز امشب

به نظر می‌رسد نتیجه دیدار امشب اینتر برابر یوونتوس تاثیر قابل توجهی در آینده سیمونه اینزاگی خواهد داشت.

آینده اینزاگی در گرو نتیجه بازی سرنوشت ساز امشب

به گزارش "ورزش سه"، نتایج فوق العاده‌ای که اینتر در فصل گذشته با آنتونیو کونته کسب کرد و نهایتاً به قهرمانی آنها در سری آ ختم شد، انتظارات را از این تیم افزایش داد‌. کونته بعد از پایان فصل گذشته تصمیم به ترک نراتزوری گرفت و این باشگاه برای جانشینی او سراغ سرمربی سابق لاتزیو یعنی سیمونه اینزاگی رفت.

اتفاقاً اینتر تحت هدایت سیمونه اینزاگی شروع خوبی داشت، تا جایی که پیروزی‌های پیاپی این تیم در مقطعی از فصل باعث شد که باز هم از آنها به‌عنوان مدعی اصلی فتح اسکودتو نام برده شود اما به یک‌باره شرایط برای قهرمان فصل گذشته تغییر کرد.

1699835

چند نتیجه ضعیف اینتر باعث شد این تیم صدر جدول سری‌آ را از دست بدهد و از طرف دیگر آن‌ها با شکست برابر لیورپول از لیگ قهرمانان اروپا نیز حذف شدند تا انتقادات از سیمونه اینزاگی افزایش پیدا کند. 

با این حال به نظر می‌رسد که بازی امشب اینتر برابر یوونتوس در آینده سیمونه اینزاگی تاثیر زیادی را ایفا خواهد کرد. گاتزتا دلو اسپورت گزارشی در این زمینه منتشر کرده و مدعی شده شکست احتمالی در دیدار امشب برابر بیانکونری شک و تردید‌ها را درباره آینده اینزاگی افزایش خواهد داد و اصلا بعید نیست که باشگاه اینتر را ‌به فکر یافتن جایگزینی برای او بیندازد.

دیدگاه‌ها