کد خبر : 1817894 | 14 فروردين 1401 ساعت 21:26 | 70K بازدید | 5 دیدگاه

آنتونیو آدان:

همه ما خواهان بازگشت رونالدو هستیم

آنتونیو آدان، دروازه‌بان اسپورتینگ خواهان بازگشت کریستیانو رونالدو به این تیم در آینده است.

همه ما خواهان بازگشت رونالدو هستیم

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد چندان مساعد نیست و این تیم امید زیادی برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر جدول و حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد ندارد. رونالدو درخشش خود را در لباس اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد و دو دهه پیش در این تیم بود که سرالکس فرگوسن را مجاب به جذب خود کرد. همیشه شایعاتی در مورد احتمال بازگشت رونالدو به لیسبون و بازی برای اسپورتینگ در سال‌های پایانی دوران ورزشی این بازیکن منتشر شده است. آنتونیو آدان که در گذشته و در روزهای حضور در رختکن رئال مادرید با رونالدو همبازی بود، ابراز امیدواری کرد او روزی در آینده دوباره لباس اسپورتینگ لیسبون را به تن کند.

1703022

آنتونیو آدان گفت: "بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو می‌تواند تا هر زمانی که خودش می‌خواهد در زمین حضور داشته و همچنان فوتبال بازی کند. من نیز مانند هر هوادار دیگر اسپورتینگ لیسبون دوست دار‌م رونالدو دوباره لباس این تیم را به تن کرده و برای اسپورتینگ بازی کند، زیرا او همچنان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان محسوب می‌شود. 

کیفیت رونالدو و البته تجربه بالای این بازیکن ویژگی مهمی برای اسپورتینگ به‌شمار می‌آید. البته همه ما می‌دانیم که رقم خوردن انتقال کریستیانو رونالدو به اسپورتیگ اتفاق بسیار پیچیده‌ای خواهد بود."

دیدگاه‌ها