کد خبر : 1817955 | 15 فروردين 1401 ساعت 09:58 | 28.3K بازدید | 6 دیدگاه

جنجال در دربی ایتالیا؛

خون یوونتوس این‌گونه به جوش آمد! (عکس)

هواداران و کادر فنی یوونتوس در چند صحنه به شدت به داوری دیدار با اینتر معترض بودند.

خون یوونتوس این‌گونه به جوش آمد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در دیداری جنجالی در تورین با یک گل مغلوب اینتر شد تا تقریبا دیگر شانسی برای فتح اسکودتو نداشته باشد. اما داوری این دیدار جنجال های فراوانی به همراه داشت و به شدت اعتراض مکس آلگری و هواداران یوونتوس را برانگیخت.

1703132

در همان نیمه اول بود که لائوتارو مارتینز با حرکتی عجیب با مانوئل لوکاتلی، هافبک ایتالیایی یوونتوس برخورد کرد و در نهایت موجب مصدومیت بازیکن حریف شد. هواداران بیانکونری این بازیکن را مستحق دریافت کارت می دانستند و این اتفاق رخ نداد.

1703130

در ادامه لائوتارو مارتینز در میانه میدان برخورد شدیدی با جورجیو کیه لینی، مدافع باتجربه یوونتوس کرد، بطوریکه کاپیتان بیانکونری برای دقایقی از درد به خود می پیچید. اما در این صحنه نیز داور به اعطای کارت زرد اکتفا کرد و تمایلی به اخراج مهاجم اینتر نشان نداد.

1703131

اما جنجال ها در صحنه پنالتی اینتر به اوج رسید. ووچیک شزنی ضربه هاکان چالهان اوغلو را مهار کرد و علیرغم گلزنی این هافبک ترکیه ای در ریباند، خطای او اعلام و گل اینتر رد شد. اما لحظاتی بعد داور حکم به تکرار ضربه و ورود ماتیس دی لیخت پیش از ضربه اول به درون محوطه داد تا خون مکس آلگری به جوش آمد و او کت خود را به زمین اندازد.

1703129

در نیمه دوم نیز هواداران و کادر فنی یوونتوس معتقد بودند برخورد الساندرو باستونی و دنیس زکریا در محوطه جریمه اینتر انجام شد و داور باید به سود میزبان پنالتی می گرفت، اما این اتفاق رخ نداد تا بیانکونری در نهایت در خانه مغلوب شود.

دیدگاه‌ها