کد خبر : 1817970 | 15 فروردين 1401 ساعت 10:42 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراف ستاره اینتر؛ خوب نبودیم اما بردیم

میلان اشکرینیار، مدافع اینتر مدعی شد تنها هدف این تیم تا پایان فصل فتح اسکودتو است.

اعتراف ستاره اینتر؛ خوب نبودیم اما بردیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیشب و در شرایطی که در طول 90 دقیقه تحت تاثیر نمایش هجومی یوونتوس بود، در نهایت با تک گل جنجالی هاکان چالهان اوغلو از روی نقطه پنالتی موفق به کسب برتری در تورین و سه امتیاز دیدار با بیانکونری شد. میلان اشکرینیار در پایان این دیدار اعتراف کرد اینتر خیلی خوب بازی نکرد، اما گاهی با این روش باید در بازی های بزرگ به پیروزی رسید.

1703148

میلان اشکرینیار گفت: "کسب این امتیازات برای اینتر بسیار ارزشمند است و با توجه به تیمی که با آن مواجه شدیم، ما می دانستیم که کسب پیروزی در این مسابقه چقدر مهم است. من واقعا به این تیم افتخار می کنم، ما تا آخرین دقیقه مبارزه کردیم و در نهایت به نتیجه مورد نظر خود دست یافتیم. ما واقعاً به این پیروزی نیاز داشتیم، خودمان را فدا کردیم و این نتیجه به ما برای بازی‌های آینده نیز کمک می‌کند. 

ممکن است نسبت به مسابقات خود در شروع فصل از دقت کافی برخوردار نباشیم، اما برنده شدن حتی زمانی که آنقدر خوب بازی نمی‌کنید، مهم است و همچنان احساس خوبی به اینتر می دهد. ما می دانستیم که کسب این نتیجه چقدر حیاتی است، زیرا حالا هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. شاید خیلی عملکرد درخشانی در دیدار مقابل یوونتوس نداشتیم، اما گاهی در چنین مسابقاتی باید با این روش به پیروزی دست پیدا کنیم. در این مقطع فقط کسب سه امتیاز برای اینتر مهم است، زیرا ما برای فتح اسکودتو در پایان فصل مبارزه می کنیم."

دیدگاه‌ها