کد خبر : 1818155 | 16 فروردين 1401 ساعت 13:06 | 11.1K بازدید | 3 دیدگاه

آماده‌سازی دو دروازه‌بان برای قفس توری سپاهان؛

ماموریت مهم رحمان احمدی در بازگشت به ACL

سنگربان باتجربه تیم فوتبال سپاهان در نقشی متفاوت در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت.

ماموریت مهم رحمان احمدی در بازگشت به ACL

به گزارش "ورزش سه"، رحمان احمدی یکی از دروازه‌بانان باتجربه‌ی ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود، چرا که احمدی در لباس سپاهان، سایپا و پرسپولیس توانسته در رقابت‌های آسیایی حضور پیدا کند و یک اتفاق جنجالی هم به واسطه‌ی حضور او در درون دروازه‌ی سپاهان برای باشگاه اصفهانی در لیگ قهرمانان آسیا رخ داده است.

احمدی در شهریورماه 1390 و در مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در مصاف با السد درون دروازه سپاهان ایستاد و آن مسابقه با تساوی 1-1 به پایان رسید اما بعد از اتمام دیدار مشخص شد که احمدی دو اخطاره بوده و غیرقانونی در ترکیب طلایی‌پوشان حضور یافته و به همین علت نتیجه‌ی بازی 3-0 به سود تیم قطری از سوی AFC اعلام شد.

این بازیکن سابق سپاهان حالا در کسوتی متفاوت بعد از سال‌ها مجددا قرار است در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند؛ او این‌بار در 41 سالگی در نقش مربی دروازه‌بانان سپاهان مشغول به فعالیت شده و باید سنگربانان طلایی‌پوش را برای رویارویی با رقبای آسیایی آماده کند.

کریستوفر کنت و رشید مظاهری دو دروازه‌بان سپاهان هستند که احمدی ماموریت دارد آن‌ها را برای مصاف با رقبای سرسختی چون الدحیل قطر، التعاون عربستان و پاختاکور ازبکستان آماده کند.

1703399
1703401
1703402

عکاس: امیر حسینی

دیدگاه‌ها