کد خبر : 1818191 | 16 فروردين 1401 ساعت 15:41 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو سیلوا:

فکر نمی‌کردم اینقدر در چلسی محبوب شوم

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی مدعی شد حمایت هواداران این تیم انگیزه او را بیشتر می کند.

فکر نمی‌کردم اینقدر در چلسی محبوب شوم

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد تیاگو سیلوا در دوران کوتاه حضور در ترکیب چلسی به قدری خوب بود که قرارداد این مدافع 37 ساله و برزیلی تا پایان فصل بعد نیز تمدید شد. حالا تیاگو سیلوا در مورد رابطه خوب خود با هواداران چلسی و البته فتح لیگ قهرمانان سال گذشته در شهر پورتو صحبت کرده است.

تیاگو سیلوا گفت: "انتظار نداشتم در مدت زمان کوتاهی این همه محبوب شده و از سوی هواداران چلسی تشویق شوم. این اتفاق واقعا مایه غرور من است و از اینکه احساس می کنم که بخشی از باشگاه چلسی هستم، واقعا به خودم افتخار می کنم. وقتی وارد استادیوم می شوم تعدادی از هواداران شعارهایی برای من سر می دهند و سپس سمت دیگر نیز شروع به همین کار می کند. 

1685387

این رفتار واقعا به من انگیزه زیادی داده و اما در عین حال مسئولیت بزرگی روی دوشم قرار می دهد. می دانم که هواداران چلسی روی من حساب می کنند و من باید در سطح بالایی بازی کنم تا دروازه تیم باز نشود.

فتح لیگ قهرمانان با لباس چلسی؟ زیرا یک سال قبل در فینال مقابل بایرن مونیخ در لیسبون شکست خورده بودم و شرایط دشوار بود. بعد از مدتی دوباره شانس بازی کردن در فینال برایم مهیا شد. اما آن دیدار در پورتو برگزار شد و من آنجا بدترین خبر عمرم که درگیر شدن با بیماری سل بود را در سن 21 سالگی شنیده بودم.

فکر می‌کنم فقط بازیکنانی که قهرمان شده اند می‌دانند فتح این جام چه حسی دارد. بازگشت به فینال لیگ قهرمانان اروپا و فتح آن در جایی که یکی از بدترین لحظات زندگی ام را سپری کرده بودم، من را احساساتی کرد."

دیدگاه‌ها