کد خبر : 1818261 | 16 فروردين 1401 ساعت 22:57 | 15.1K بازدید | 2 دیدگاه

لطف خدا شامل حال ما شد؛

مهاجری: این برد تازه شروع کار ماست

رضا مهاجری سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید که این برد به بقای تیمش کمک خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن در خصوص این بازی گفت: جا دارد یک خسته نباشید جانانه به بچه‌های تیم و مجموعه بگویم. امروز جزو معدود روزهایی بود که به خودم افتخار کردم با این مجموعه کار می‌کنم؛ آنها مزد زحمات خود را گرفتند و وقتی سوت پایان زده شد، بازیکنان دیگر نای بلند شدن را نداشتند.

1703558

وی افزود: من خوشحالم برای این شهر و این مردم و این بچه‌ها که تحقیر شده بودند. امروز بغضی در گلوی قوم بزرگ لر بود که ترکید. چیزی برای ما تمام شده نیست. ما باید از اعتبارمان دفاع کنیم و با یک گل بهار نخواهد شد. 5 بازی دیگر داریم و با این تلاش اگر بازی کنیم، لطف خدا شامل حال ما خواهد شد. نیمه اول دو بار خوش شانس بودیم که دروازه‌مان باز نشد. هم عکس العمل خوب محسن‌زاده و هم لطف خدا شامل حال ما شد. این دو موقعیت روی اشتباه فردی ما بود.

او درباره نیمه دوم گفت: توانستیم با شرایط فنی که حاکم کردیم، بازی را قابل پیش بینی کنیم و با این اتفاق، حفظ نتیجه برایمان ساده بود. اگر نیمه دوم خوش شانس بودیم می‌توانستیم به گل‌هایمان اضافه کنیم. برد تیم شایسته ذوب آهن کار دشواری بود؛ آنها نتایج فوق العاده گرفته بودند و بردن این تیم در اصفهان کار سختی است. من از این نتیجه خوشحالم. بعد از مدت‌ها توانستیم از قعر جدول جدا شویم. یک اعتماد به‌نفس پیدا کردیم اما اگر کاذب باشد قطعا دوباره جایگاه‌مان عوض خواهد شد. امیدوارم قدر این برد را بدانیم و سرمایه مردم خوب مسجدسلیمان را در لیگ برتر حفظ کنیم. کار سخت اما شدنی است.

مهاجری در مورد عملکرد داور و گل مشکوک به آفساید این تیم اظهار داشت: من کمتر سعی کردم درباره جامعه داوری صحبت و نقد کنم. روزی که باختیم هم این حس را داشتم. داوران ما با حداقل امکانات کار می‌کنند. در اروپا با حداکثر تجهیزات کار می‌کنند و اشتباهات خود را با VAR تصحیح می‌کنند. ما باید ببینیم به داوران چه دادیم و چه می‌خواهیم. هنوز چیزی برای ما تمام نشده؛ خوب شروع شد اما چیزی تمام شده نیست و با یک لغزش به جایمان برمی‌گردیم.

دیدگاه‌ها