کد خبر : 1818266 | 16 فروردين 1401 ساعت 23:16 | 17.7K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت موفق به لیگ برتر؛

راز و نیاز مهاجری بعد از پیروزی ناباورانه

سرمربی باتجربه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان توانست شروع موفقی در تیم تازه خود داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه" بعد از برکناری محمود فکری، مدیران نفت مسجدسلیمان به سراغ استخدام محمدرضا مهاجری رفتند و با این سرمربی باتجربه و کهنه‌کار به توافق رسیدند تا مهاجری ماموریت بقای نفت را برعهده بگیرد و این سرمربی باتجربه در گام نخست باید در مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گرفت و نوار 4 پیروزی پیاپی شاگردان تارتار را قطع می‌کرد.

1703567

علی‌رغم نمایش دفاعی نفتی‌ها، شاگردان مهاجری با فرصت‌طلبی در نیمه‌ی دوم توانستند از حداقل موقعیت به دست آمده حداکثر استفاده را ببرند و مهدی هاشم‌نژاد ستاره‌ی جوان نفت MIS گل پیروزی‌بخش تیمش را وارد دروازه حبیب فرعباسی کرد.

گلزنی هاشم‌نژاد باعث شد تا محمدرضا مهاجری در بازگشت دوباره‌اش به لیگ برتر در نقش سرمربی برنده بازگردد و نفت مسجدسلیمان را از منطقه‌ی قرمز جدول خارج کرد.

با پیروزی امشب، نفت حالا با 17 امتیاز در رتبه‌ی چهاردهم جدول قرار گرفته و آن‌ها در هفته‌ی بیست و پنجم در خانه پذیرای تراکتور تبریز خواهند بود.

گفتنی است که آخرین‌بار محمدرضا مهاجری در کسوت سرمربی شهرخودرو در لیگ برتر حضور داشت که تنها یک بازی در لیگ بیست و یکم سکاندار این تیم بود و در هفته‌ی نخست توانست در خانه تیم آلومینیوم اراک را متوقف کند.
 

1703568
1703569

تصاویر احمد قورچانی

دیدگاه‌ها