کد خبر : 1818270 | 16 فروردين 1401 ساعت 23:32 | 18.5K بازدید | 7 دیدگاه

رونالدینیو: جدایی مسی از بارسا شگفت انگیز بود

رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا‌ درباره مسائل مختلف این باشگاه صحبت کرده است.

رونالدینیو: جدایی مسی از بارسا شگفت انگیز بود

به گزارش "ورزش سه"، قبل از آمدن ژاوی بسیاری از هواداران بارسلونا حتی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط این تیم در فصل جاری امیدوار نبودند اما این سرمربی جوان همه چیز را تغییر داد و حالا نه‌تنها بلوگرانا در رده دوم لالیگا قرار دارد بلکه در لیگ اروپا نیز مدعی قهرمانی محسوب می‌شود.

رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا‌ حالا به تمجید از ژاوی پرداخته می‌گوید: "من برای ژاوی و هر کاری که انجام می‌دهد بسیار خوشحالم، امیدوارم او بتواند به هواداران بارسا شادی زیادی بدهد."

1697722

رونالدینیو همچنین در تمجید از عثمان دمبله و پدری نیز گفت: "امیدوارم پدری بتواند دوران فوق العاده ای را رقم بزند. او کیفیت زیادی دارد و این را نشان می‌دهد. بارسا برای من بهترین باشگاه جهان است و کمتر بازیکنی می‌تواند بگوید که برای بارسا بازی می‌کند، این یکی از  بهترین باشگاه‌ها برای بازی کردن است."

احتمال انتقالی رافینیا به بارسلونا: "من دوست دارم او بیاید، او کیفیت زیادی دارد.‌ او در لالیگا جا می‌افتد و اگر بیاید برای بارسا خوب است."

جدایی مسی از بارسا: "وقتی مسی بارسا را ​​ترک کرد شگفت‌انگیز بود اما او دوست بزرگی است و نکته مهم این است که او خوشحال و خوب است. مهم نیست کجا خوشحال است."

1633422

دیدگاه‌ها