کد خبر : 1818333 | 17 فروردين 1401 ساعت 11:08 | 29.5K بازدید | 3 دیدگاه

رفیعی:چمن عالیست و حسرت برانگیز

با احترام به سه همگروه باید صدرنشین صعود کنیم

سروش رفیعی می‌گوید سپاهان تلاش خواهد کرد تا به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

با احترام به سه همگروه باید صدرنشین صعود کنیم

به گزارش ورزش سه، سپاهان در حال حاضر تمرینات خود را در عربستان دنبال می‌کند تا آماده اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا شود. سروش رفیعی در حاشیه تمرین روز گذشته سپاهان درباره شرایط این تیم گفت: همه آماده و سرحال برای انجام مسابقات آمده‌ایم. در چمپیونزلیگ همه تیم ها پر قدرت و خوب هستند و مطمئنا ما هم بازی های خیلی سختی پیش رو داریم. لیگ را در سال جدید خیلی خوب شروع کردیم و یک برد خوب آوردیم و با انگیزه وارد این رقابت ها شدیم.

بازیکن سپاهان در ادامه با اشاره به امکانات خوبی که در عربستان در اختیارشان قرار گرفته گفت: در ۲۴ ساعتی که آمده‌ایم باشگاه تمام تلاشش را کرده تا بهترین امکانات را برایمان فراهم کند. جا دارد که از آنها تشکر کنیم؛ شرایط هتل و وضعیت غذایی‌مان خوب است. امروز هم اولین جلسه تمرینی‌مان بود و چمن از کیفیت خیلی خوبی برخوردار است. مثل همیشه وقتی به بیرون از ایران می‌آییم امکانات مطلوبی وجود دارد. هر زمانی که می‌آییم برایمان حسرت می‌ماند که چرا ما با این همه استعداد چنین چمن ها و امکاناتی را نداریم.

1703677

 

او افزود: به هر حال باید همه تلاش و تمرکزمان را بگذاریم تا بتوانیم نماینده شایسته ای برای مردم خوب ایران و شهرستان باشیم.

رفیعی در پایان صحبت هایش در مورد تیم های هم‌گروه سپاهان در این مسابقات بیان کرد: ابتدای صحبت هایم هم گفتم که تمام تیم هایی که در چمپیونزلیگ حضور دارند قطعا از کیفیت خوبی برخوردار هستند. نمی‌توانیم بگوییم یک تیم ضعیف است و بازی با آن راحت است چون تیم ها در لیگ قهرمانان هستند. پاختاکور و الدحیل از تیم های اسم و رسم دار آسیا هستند. التعاون هم الان در چمپیونزلیگ است و مطمئنا قابل احترام خواهد بود و اینکه میزبانی را هم دارد، شرایط را برایش بهتر می‌کند. ولی ما هم سپاهانی هستیم که آوازه ای در آسیا داریم. با احترام به سه حریف‌مان در گروه، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به عنوان تیم اول صعود کنیم.

دیدگاه‌ها