کد خبر : 1818348 | 17 فروردين 1401 ساعت 12:30 | 69.9K بازدید | 20 دیدگاه

برومند: دست از بازی روانی کثیفتان بردارید!

پرویز برومند می‌گوید فرهاد مجیدی و بازیکنان تیم استقلال نباید وارد بازی روانی تیم حریف بشوند.

برومند: دست از بازی روانی کثیفتان بردارید!

به گزارش ورزش سه، پرویز برومند دروازه‌بان سابق استقلال درباره تساوی شب گذشته استقلال مقابل پیکان عنوان کرد: اگر استقلال 10 نفره نمی‌شد پیکان را شکست می‌داد و می‌توانست مُهر قهرمانی را بزند. استقلال در 15 دقیقه اول بازی خوب بود و می‌توانست به گل برسد ولی این اتفاق نیفتاد. در مجموع من پیکانی‌ها را خوب دیدم؛ آنها سه چهار موقعیت گل بدست آوردند اما سیدحسین حسینی روز خوبی را سپری کرد و مانع باز شدن دروازه استقلال شد.

او در مورد صحنه اخراج مدافع استقلال گفت: در صحنه اخراج سیلوا، داور می‌توانست خطا هم نگیرد. از زاویه‌ای که من دیدم، خطایی رخ نداد ولی برخی از کارشناسان اعلام کرده‌اند خطا بوده است.

برومند درباره اظهار نظر های اعضای دو تیم استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر عنوان کرد: هر دو تیم در این فاز رفته‌اند که جواب یکدیگر را بدهند اما بازی باید در زمین انجام شود. سرنوشت قهرمانی استقلال و فرهاد مجیدی در دستان خودشان است. بهتر است بازیکنان و مربیان استقلال به دنبال جواب دادن به پرسپولیسی‌ها نباشند و با غیرت بازی کنند و به قهرمانی برسند.

او ضمن انتقاد از صحبت های برخی از پرسپولیسی‌ها که مدعی شدند نتایج خارج از زمین رقم می‌خورد گفت: این سوال را از کادرفنی پرسپولیس می‌پرسم که اگر اتفاقاتی افتاد و تیم‌شان قهرمان شدند چطور می‌خواهند درباره حرف‌هایی که در رابطه با دست‌های پشت برای قهرمانی استقلال زدند، جواب بدهند؟ این نوع بازی روانی را «کثیف» می‌دانم چون روشی برای تضعیف رقیب است. بهتر است دست از این بازی کثیف بردارند. مجیدی و استقلال نباید به این حرف‌ها توجه کنند.  

دروازه‌بان سابق استقلال در پایان گفت: ما فوتبال بازی کرده‌ایم و می‌دانیم نتایج در زمین مشخص می‌شود. استقلال شانس اول قهرمانی است و نباید وارد بازی‌ پرسپولیسی‌ها شود. مجیدی آنقدر تجربه دارد که وارد قضایا نشود.

منبع:تسنیم

دیدگاه‌ها