کد خبر : 1818451 | 17 فروردين 1401 ساعت 21:46 | 3.1K بازدید | 4 دیدگاه

خودم را به کادرفنی ثابت کردم‌

شنانی: داوران اشتباه نمی‌کردند، ذوب آهن بالای جدول بود

بازیکن ذوب آهن معتقد است تعطیلات متوالی لیگ برتر ‌روی عملکرد تیم‌ها تاثیر منفی می‌گذارد.

شنانی: داوران اشتباه نمی‌کردند، ذوب آهن بالای جدول بود

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال ذوب آهن پس از چهار برد متوالی، روز گذشته با یک گل برابر نفت مسجدسلیمان شکست خورد. حسین شنانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره این بازی گفت: بازی خوبی بود. ما برای برد وارد زمین شده بودیم و از ابتدای بازی هم عملکرد خوبی داشتیم. در نیمه اول هم من و هم سایر بازیکنان چند موقعیت جدی داشتیم اما موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد. نیمه دوم هم برای فشار بیشتر روی حریف وارد زمین شدیم ولی روی اشتباه کمک داور یک گل آفساید خوردیم. ما چهار هفته پشت سر هم نتایج خوبی گرفته بودیم و می‌خواستیم به همین روند ادامه بدهیم اما نشد و بازی را باختیم ولی خدا را شکر توانستیم بازی قابل قبولی ارائه بدهیم.

شنانی با انتقاد از اشتباهات داوری گفت: ما در سه بازی اخیر از داوری ضرر کرده‌ایم؛ ما حرفی بزنیم محروم می‌شویم اما امیدوارم داوران بیشتر دقت کنند تا اشتباهات کمتر شود. اگر از ابتدای فصل اشتباهات داوری وجود نداشت ما الان جایگاه بهتری هم در جدول داشتیم. قطعا تا زمانی که VAR به ایران نیاید، مشکلات پابرجا خواهند بود؛ در صورتی‌که در بازی دیروز کمک داور ویدئویی وجود داشت، تصمیم داور تغییر می‌کرد و گل مردود می‌شد.

شنانی تاکید کرد: درست است در صورت پیروزی در این بازی شرایط‌مان بهتر می‌شد اما این باخت را فراموش می‌کنیم؛ دو بازی سخت با هوادار و پرسپولیس را پیش رو داریم و باید روی آنها تمرکز کنیم تا با نتیجه گیری، به روزهای خوبی که داشتیم برگردیم و به رتبه‌های بالاتر جدول صعود کنیم چون تیم ما لیاقت این را دارد؛ فقط باید تلاشمان را دو برابر کنیم.

بازیکن ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلات متوالی روی عملکرد آنها تاثیری می‌گذارد یا خیر گفت: قطعا تاثیر زیادی دارد. اگر بعد از بازی با مس رفسنجان، با نفت مسجدسلیمان بازی می‌کردیم صد در صد پیروز می‌شدیم چون هم از لحاظ بدنی شرایط بهتری داشتیم و هم در شرایط بازی بودیم اما تعطیلی لیگ به ضرر ما شد. الان هم یک بازی کردیم و دوباره یک ماه تعطیل شدیم؛ این تعطیلات به تیم‌هایی که روی دور پیروزی هستند، لطمه می‌زند.

شنانی در واکنش به اینکه بر خلاف بازی‌های ابتدایی فصل، در چند بازی اخیر به‌عنوان بازیکن فیکس وارد زمین شده است عنوان کرد: در ابتدای فصل کمتر به من بازی می‌رسید اما باز هم به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین می‌آمدم و به تیم کمک می‌کردم. با تمریناتی که انجام دادم سعی کردم به آقای تارتار و کادرفنی ثابت کنم که می‌توانم فیکس باشم؛ از آنها تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و سعی می‌کنم تلاشم را از این هم بیشتر کنم تا اول به تیم و سپس به خودم کمک کنم.

او در پایان در واکنش به غیبت هواداران ذوب آهن در استادیوم در بازی دیروز گفت: دوست داشتیم هواداران‌مان در کنارمان باشند اما متاسفانه گفتند که شرایط مهیا نیست. بازی با هوادار خیلی لذت بخش‌تر است و امیدوارم از بازی که با پرسپولیس در اصفهان داریم، هواداران بیایند چون مطمئنا حضور آنها در استادیوم کمک زیادی به ما خواهد کرد‌.

دیدگاه‌ها