کد خبر : 1818494 | 18 فروردين 1401 ساعت 20:20 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش‌جالب ونگر به ادعای غیرمنتظره داور انگلیسی

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال به اظهارنظر اخیر مایک دین واکنش نشان داد.

واکنش‌جالب ونگر به ادعای غیرمنتظره داور انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که مشخص شد مایک دین با دنیای داوری خداحافظی کرده و در پایان فصل جاری بازنشسته خواهد شد. او کار خود را در لیگ برتر از سال 2000 آغاز کرد و هیچ داوری به اندازه مایکل کین در تاریخ این رقابت‌ها کارت زرد و قرمز نداده است.

از زمانی که مایک دین تصمیم گرفت با دنیای داوری خداحافظی کند اظهار نظرهای جالبی را از سوی او شاهد بوده‌ایم. برای مثال او فاش کرد که در بازی‌های بزرگ و مقابل بازیکنان صاحب نام در ابتدا، کار دشواری برای تصمیم گیری داشته و به‌نوعی حس ترس و استرس بر او غلبه داشته است.

1703931

مایک دین همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهارنظر جالبی را در مورد سرمربی اسبق آرسنال یعنی آرسن ونگر مطرح کرد و از او به‌عنوان ترسناک‌ترین مربی که در مقابلش قضاوت کرده، نام برد. او در این‌باره گفت: " زمانی که آرسن ونگر سرمربی آرسنال بود قضاوت دیدارهای این تیم بسیار سخت ‌بود. او همیشه به دنبال این بود که به هر طریق شما را نابود کند. از زمانی که مربیگری را کنار گذاشته او را دیده‌ام و فوق العاده بوده است."

این اظهارنظر مایک دین حالا با واکنش آرسن ونگر روبه‌رو شده و او در این‌باره می‌گوید: "آیا کسی پشت من است؟ با من شوخی می‌کنید؟ من خیلی به این مسئله افتخار نمی‌کنم."

ریچارد کیدز، مجری برنامه، همچنین در مورد آن بازی مقابل منچستریونایتد که آرسن ونگر از کنار زمین اخراج شد نیز پرسید و او گفت: "او (مایک دین) هنوز نمی‌داند که چرا بعد از اخراج من، وسط سکوها ایستاده بودم. در واقع من نمی‌دانستم که باید کجا بروم و هیچ‌کس به من در این‌باره چیزی نگفت. پس از آن به من گفتند که باید راهی جایگاه شوم. البته صندلی خالی هم وجود نداشت و مشکل من دو برابر شده بود.

1703930

اول از همه، نمی‌دانستم چرا اخراج شدم و هیچ‌کس نمی‌توانست به من توضیح دهد. من همچنین نمی‌دانستم کجا بروم."

دیدگاه‌ها