کد خبر : 1818528 | 18 فروردين 1401 ساعت 16:12 | 145.9K بازدید | 45 دیدگاه

مرد کاتالان به دنبال جاودانگی

پپ در سلسائو؛ رویای قهرمانی برزیل با گواردیولا

در برزیل از شروع مذاکرات با پپ گواردیولا برای پذیرفتن هدایت تیم ملی برزیل و جانشینی تیته خبر داده‌اند؛ جزئیاتی از قرارداد پیشنهادی پپ نیز فاش شده است.

پپ در سلسائو؛ رویای قهرمانی برزیل با گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، 25 فوریه( یک ماه و نیم پیش) بود که خبری در برزیل از سوی گلوبو اسپورته منتشر شد مبنی بر اینکه جام جهانی 2022 قطر پایان دوران مربیگری تیته در تیم ملی برزیل خواهد بود. مربی‌ای که پس از جام جهانی 2014 هدایت سلسائو را برعهده گرفت و با این تیم سابقه فتح کوپا آمِریکا را دارد. تیته در جام جهانی 2018 با برزیل در یک‌چهارم نهایی به بلژیک باخت و حذف شد. جونینیو سرپرست تیم ملی برزیل نیز در مصاحبه‌ای جداگانه به‌صورت ضمنی تایید کرد که تیته به جدایی فکر می‌کند.

1663258

 

هدف اصلی تیته با برزیل قهرمانی در جام جهانی 2022 است با این حال اگر به این هدف نیز برسند، تیته قصد ادامه همکاری را ندارد و این باعث شده تا فدراسیون فوتبال برزیل از حالا به‌دنبال بهترین جانشین برای او باشد.

1685686

 

ادنالدو رودریگز، رئیس جدید فدراسیون فوتبال برزیل از زمان شروع کارش در ماه مارس، در حال بررسی گزینه‌های جانشینی تیته است و جالب اینکه مربی مدنظر او کسی نیست جز "پپ گواردیولا.»

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، برزیل به‌زودی پیشنهادی رسمی به پپ ارائه خواهد داد. سرمربی اسپانیایی سیتی تا سال 2023 قرارداد دارد و قبلا چندین بار گفته است که پس از جدایی از سیتی به فکر پذیرفتن مربیگری یک تیم ملی است. طبق گزارش رسانه‌های برزیلی، گفت‌وگوهای اولیه با پره گواردیولا، برادر پپ شروع شده و مربی کاتالان می‌داند که برزیل قصد دارد به وی قراردادی 4 ساله تا جام جهانی 2026 ارائه دهد. دستمزد پیشنهادی برزیل 12 میلیون یورو خالص خواهد بود که البته با دستمزد 20 میلیون یورویی فعلی او در سیتی فاصله‌ای آشکار دارد.

1677515

 

هنوز برای رسیدن به نتیجه نهایی جلسات و مذاکرات زیادی باقی‌مانده و تردیدی نیست که باید در مورد جزئیات زیادی بحث شود ولی برزیل همه توانش را خواهد گذاشت تا گواردیولا را به عقد قرارداد متقاعد کند. آنها بسیار خوشبین هستند که به این هدف برسند و تنها ابهام در این است که پپ تا پایان قراردادش با سیتی خواهد ماند و سپس به برزیل ملحق می‌شود یا اینکه در پایان همین فصل با سیتی، قطع همکاری خواهد کرد.

پپ در عرصه باشگاهی به تمامی جام‌های موجود دست پیدا کرده و موفقیت با برزیل در جام جهانی می‌تواند او را در جایگاهی قرار دهد که کمتر مربی‌ای به آن دست یافته است.

دیدگاه‌ها