کد خبر : 1818534 | 18 فروردين 1401 ساعت 22:11 | 37.9K بازدید | 13 دیدگاه

ادعای آاس؛

جدایی قطعی سوارز؛ مقصد بعدی، سوپرلیگ ترکیه

لوئیس سوارز در حال مذاکره با دو باشگاه مطرح ترکیه‌ای برای فصل بعد است.

جدایی قطعی سوارز؛ مقصد بعدی، سوپرلیگ ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز تابستان سال 2020 بود که از بارسلونا جدا و راهی اتلتیکو مادرید شد. به‌نوعی او را از بارسا بیرون کردند و همین انگیزه انتقام جویی شدیدی به ستاره اروگوئه‌ای داد. سوارز فصل قبل نقش اول را در قهرمانی اتلتیکو در لالیگا داشت اما فصل جاری شرایط برای او خوب پیش نرفته است. 

1689198

 

او مقطعی نیز مصدوم بود ولی در مجموع از ایده‌های دیگو سیمئونه خارج شده است. سوارز در بازی شنبه گذشته برابر آلاوس فیکس بود و دبل کرد ولی در بازی سه‌شنبه برابر سیتی در لیگ قهرمانان بار دیگر روی نیمکت نشست و حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد. سیمئونه مهاجمانی چون ژوائو، کانیا، کوریا و آنتوان گریزمان را به او ترجیح داد با این وجود سوارز همچنان با 13 گل زده در همه رقابت‌ها بهترین گلزنی اتلتیکو محسوب می‌شود.

1675338

 

از قرارداد سوارز کمتر از 4 ماه باقی‌مانده و به نظر باشگاه قصد ندارد پیشنهاد تمدید به او ارائه دهد. با ادامه این روند، سوارز را باید در پایان فصل جدا شده دانست. در همین رابطه امروز آاس نوشت که علی‌رغم شایعات در مورد انتقال سوارز به یک تیم آمریکایی، او در حال گفت‌و‌گو با فنرباغچه و بشیکتاش ترکیه است و تصمیمی جدی دارد که فصل بعد در سوپرلیگ ترکیه به فوتبالش ادامه دهد. 

در این بین فنرباغچه شانس بالایی برای رسیدن به رتبه دوم لیگ ترکیه دارد و می‌تواند در پلی‌آف لیگ قهرمانان حاضر باشد و یا حداقل به لیگ اروپا برود. در واقع انتقال سوارز به فنر باعث خواهد شد او همچنان در سطح اول فوتبال اروپا باقی بماند.

دیدگاه‌ها