کد خبر : 1818602 | 19 فروردين 1401 ساعت 12:22 | 14.6K بازدید | 2 دیدگاه

درخشش کوشکی در اولین تجربه آسیایی (عکس)

علیرضا کوشکی در نخستین تجربه آسیایی خود تا مرز ثبت یک پاس گل نیز پیش رفت.

درخشش کوشکی در اولین تجربه آسیایی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به طور کلی می توان به تعویض های نکونام برابر الغرافه نمره قبولی داد و اگر شیمبا قدر پاس طلایی کوشکی را می دانست، هم فولاد به 3 امتیاز می رسید، هم پریرا باز هم در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی می کرد و هم اینکه نام کوشکی به عنوان گل‌ساز بازی به ثبت می رسید.

وینگر جوانی که پس از درخشش با لباس پیکان، در نقل و انتقالات زمستانی به فولاد آمد و شب گذشته نیز در دقیقه 58 جانشین محمدرضا عباسی شد، تا مرز درج یک پاس گل نیز پیش رفت ولی بخت با او و لوسیانو پریرا یار نبود.

 

1704090

 

جایی که سینا مریدی دیگر تعویضی نکو با تکلی به موقع در میانه میدان، کوشکی را صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز با پاسی به موقع به شیمبا، او را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

آمار کوشکی در این بازی نیز جالب توجه است. 100 درصد پاس های او به درستی به مقصد رسیده اند و با یک سانتر و یک پاس کلیدی، برای تیمش موقعیت سازی کرد. کوشکی یک بار نیز شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد ولی شوت او راهی به درون دروازه پیدا نکرد.

به هر شکل این وینگر جوان در نخستین تجربه آسیایی خود عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و می توان گفت از زمان پیوستن او به فولاد، عملکرد برابر الغرافه یکی از بهترین بازی های کوشکی بوده است.

در واقع می توان گفت که علیرضا کوشکی با عملکرد خوبی که برابر الغرافه داشت، این امیدواری را به نکونام داد که می تواند در بازی های بعدی روی او حساب ویژه ای باز کند.

 

1704091

دیدگاه‌ها