کد خبر : 1818609 | 19 فروردين 1401 ساعت 12:58 | 4.9K بازدید | 8 دیدگاه

باید با اختلاف چند گل برنده می‌شدیم

مریدی: تیم استراماچونی اتوبوسی دفاع می‌کرد

سینا مریدی اعتقاد دارد که بازیکنان الغرافه در دیدار شب گذشته مشغول دفاع اتوبوسی بوده اند و فولاد باید با اختلاف 2، 3 گل برنده می شد.

مریدی: تیم استراماچونی اتوبوسی دفاع می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، سینا مریدی هافبک تیم فولاد در گفت‌وگو با رسانه باشگاه در خصوص دیدار شب گذشته تیم فولاد برابر الغرافه گفت: می دانستیم بازی سختی است اما آنالیز خوبی را کادرفنی از تیم حریف به ما داده بود و شناخت کاملی از آنها داشتیم .تیم ما در دیدار شب گذشته خوب بازی کرد اما در زدن ضربات آخر بی‌‌دقت بودیم. چند موقعیت خراب کردیم‌ و نتوانستیم در بازی یکطرفه به نتیجه دلخواه برسیم.

وی افزود: الغرافه خوش شانس بود و حتی در یک صحنه توپ ما به تیرک دروازه‌شان اصابت کرد و فکر می‌کنم از این تساوی بسیار خوشحال باشند.البته نا گفته نماند دروازه‌بان حریف هم عملکرد خوبی داشت. تیم الغرافه در اکثر اوقات مسابقه ۱۱ نفره در زمین خودش بود و اتوبوسی دفاع می‌کرد که این عملکرد برای ما عجیب بود.

مریدی همچنین گفت: اگر به آمار مسابقه مراجعه کنید متوجه خواهید شد که فولاد تیم برتر زمین بود. ما ۱۵ بار به سمت دروازه حریف ضربه زدیم و فکر می‌کنم اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم، عادلانه این بود که با اختلاف ۲-۳ گل باید پیروز می‌شدیم.

هافبک فولاد در پایان نیز گفت: این بازی به پایان رسید و اکنون فقط به فکر بازی بعدی برابر شباب الاهلی هستیم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و با تمرکز کامل به مصاف تیم اماراتی برویم و بتوانیم نتیجه دلخواهمان را بگیریم. فکر می‌کنم که هواداران از عملکرد ما در دیدار نخست راضی باشند و از آن‌ها می‌خواهم برای موفقیت فولاد دعا کنند و انرژی مثبت برای ما بفرستند. انشاالله که در دیدارهای بعدی نتایج بهتری خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ها