کد خبر : 1818679 | 20 فروردين 1401 ساعت 08:55 | 375 بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: اردوی یونان محک خوبی برای واترپلو است

مربی تیم ملی واترپلو گفت: اردوی تدارکاتی یونان فرصت خوبی است تا بازیکنان را محک بزنیم و عملکرد آنها را جلوی سایر تیم ها ببینیم.

رضایی: اردوی یونان محک خوبی برای واترپلو است

به گزارش "ورزش سه" وبه نقل از ایسنا، وحید رضایی در خصوص شرایط تیم ملی واترپلو اظهار کرد: ملی‌پوشان صبح و بعد از ظهر تمرین و خود را برای اردوی تدارکاتی یونان آماده می‌کنند. هفته اول اردیبهشت عازم اردوی تدارکاتی یونان می‌شویم. شرایط فدراسیون از نظر اقتصادی و بودجه خیلی سخت است اما ما پیش بینی کردیم که حداکثر ورزشکارانی که خواستیم به این اردو اعزام شوند.

مربی تیم ملی واترپلو در ادامه گفت: اردوی تدارکاتی فرصت خوبی است تا بازیکنان را محک بزنیم و عملکرد آنها را جلوی سایر تیم ها ببینیم و نفرات را از میان آنها انتخاب کنیم. بنابراین نیاز است که حداکثر بازیکنان را به اردوی تدارکاتی یونان اعزام کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در این اردو با کدام تیم‌ها رقابت خواهند کرد گفت: هنوز برنامه دقیق مشخص نیست اما قطعا در مدت ۱۰ روز صبح و بعدازظهر بازی خواهیم داشت و با چندین تیم باشگاهی رقابت خواهیم کرد. شهری که می‌رویم در حوالی آتن است که تیم‌های آماده و خوب زیادی دارد. چیریچ آنجاست و هماهنگی‌های لازم را با چندین باشگاه که از لحاظ مسافت هم نزدیک‌اند انجام داده است.

مربی تیم ملی واترپلو در پاسخ به این سوال که برنامه بعدی تیم ملی چیست گفت: هیچ دیدار و مسابقه بین المللی مثل قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا پیش رو نداریم. بعد از یونان مدتی در تهران تمرین می‌کنیم و بعد از آن دو اردوی تدارکاتی دیگر قبل از بازی‌های آسیایی خواهیم داشت. این اردوها در فواصل بین تیر تا شهریور خواهند بود. البته این برنامه فعلا قطعی است و چند برنامه دیگر نیز داریم و باید جلوتر برویم و ببینیم به کجا خواهد رسید.

رضایی در پایان گفت: در حال حاضر در اردوی تیم ملی آسیب دیده و بیمار نداریم. تنها دروازه‌بان تیم در فرانسه است و در یونان به ما می‌پیوندد. ارشیا الماسی هم صربستان است و ۱۰ روز دیگر به ایران می‌آید و با ما به یونان اعزام خواهد شد.

دیدگاه‌ها