کد خبر : 1818797 | 20 فروردين 1401 ساعت 18:54 | 25.6K بازدید | 6 دیدگاه

سه ستاره کلیدی رئال در خطر از دست دادن بازی مهم

کاسمیرو، لوکا مودریچ و ادر میلیتائو با خطر از دست دادن دیدار هفته آینده رئال مادرید مقابل سویا روبه‌رو هستند.

سه ستاره کلیدی رئال در خطر از دست دادن بازی مهم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید این روزها وضعیت خوبی را تجربه نمی‌کند. اگر شکست در ال‌کلاسیکو را فاکتور بگیریم رئال در این فصل نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده است. آنها اخیراً با پیروزی برابر چلسی در آستانه صعود به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفتند.

رئال مادرید در لالیگا نیز مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود چرا که شاگردان کارلو آنچلوتی در حال حاضر با 9 امتیاز بیشتر از سویا در صدر جدول قرار گرفته‌اند. بارسا با 57 امتیاز سوم است هرچند که شاگردان ژاوی دو بازی کمتر نسبت به رئال مادرید انجام داده‌اند.

1704394

رئال مادرید امشب به مصاف ختافه خواهد رفت و پیروزی در این بازی می‌تواند یک گام دیگر آنها را به کسب عنوان قهرمانی نزدیک‌تر کند اما به‌طور قطع دیدار هفته آینده لوس بلانکوس برابر سویا بسیار کلیدی و مهم خواهد بود. در واقع بسیاری معتقد هستند که پیروزی برابر ختافه و بعد از آن سویا می‌تواند کلید قهرمانی رئال مادرید باشد.

با این حال یک خطر بزرگ برای بازی برابر سویا تیم کارلو آنچلوتی را تهدید می‌کند. در واقع لوکا مودریچ، کاسمیرو و ادر میلیتائو سه ستاره کلیدی رئال مادرید در صورت دریافت کارت زرد در بازی امروز برابر ختافه دیدار برابر سویا را از دست خواهند داد.

دیدگاه‌ها