کد خبر : 1818803 | 20 فروردين 1401 ساعت 19:16 | 15.2K بازدید | 5 دیدگاه

امیدوارم اولونگا به بازی فردا برسد؛

کرسپو: مقابل تیم قدرتمند سپاهان کار سختی داریم

سرمربی تیم فوتبال الدحیل تاکید کرد برای پیروزی تیمش مقابل سپاهان، بازیکنانش نباید اشتباهی داشته باشند.

کرسپو: مقابل تیم قدرتمند سپاهان کار سختی داریم

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین و سرمربی الدحیل قطر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان ایران در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تمجید از شاگردان محرم نویدکیا اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: به نظرم ما فردا بازی بسیار سختی مقابل یک تیم بسیار قدرتمند به نام سپاهان داریم. این تیم در بازی قبلی خود با اعتماد به نفس بسیاری ظاهر شد و ما تلاش می‌کنیم که در بازی فردا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم.
بخش بعدی صحبت‌های کرسپو اشاره به باخت دو بر یک مقابل التعاون در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود: به نظرم در بازی قبلی ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم اما متأسفانه نتوانستیم نتیجه بگیریم و نتیجه را واگذار کردیم و باید در بازی فردا این را تغییر دهیم و در بازی فردا به پیروزی برسیم. به نظرم ما در بازی گذشته خیلی خوب بازی کردیم اما متأسفانه نتیجه نگرفتیم و توپ‌های ما وارد دروازه نشد.
سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال الدحیل قطر ادامه داد: ‌نخستین موضوعی که در این بازی مهم است آن است که در بازی فردا دچار اشتباه نشویم و اشتباهات بازی قبلی خود را تکرار نکنیم اما به هر حال در فوتبال برد و باخت وجود دارد و ممکن است در یک بازی با وجود عملکرد خوب، نتیجه را از دست بدهیم.
هرنان کرسپو درباره وضعیت مایکل اولونگا مهاجم این تیم و مصدومیتش گفت: امیدوارم او در بازی فردا بتواند بازی کند. او روز گذشته بعد از مدت‌ها توانست خیلی خوب تمرین کند و شاید او شانس آماده بودن و بازی در مسابقه فردا را داشته باشد زیرا مصدومیت او اندک ‌و برای بازی آماده است.

دیدگاه‌ها