کد خبر : 1818880 | 21 فروردين 1401 ساعت 11:29 | 970 بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: والیبال نشسته باید از تنش دور باشد

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته گفت: برای این که بتوانیم در مسابقات جهانی دوباره از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم، باید تیم والیبال نشسته از تنش‌ها دور باشد.

رضایی: والیبال نشسته باید از تنش دور باشد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، هادی رضایی درباره وضعیت کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته و احتمال بازگشت دوباره او به تیم ملی، اظهار کرد: داود علیپوریان وزنه بسیار مهمی برای تیم ملی است و طی ۵ مرحله حضور در بازیهای پارالمپیک، ۴ دوره به عنوان بهترین بازیکن و پاسور معرفی شده است، آیا می‌توان از این بازیکن به راحتی گذشت؟ اگر به اعتقاد سرمربی تیم ملی این بازیکن از نظر ذهنی آماده نیست، مربیان وظیفه دارند بازیکن را از نظر ذهنی آماده کنند و شرایط را طوری مدیریت کنند که تنش در خانواده والیبال نشسته ایجاد نشود.

وی گفت: این هفته قرار است جلسه‌ای در فدراسیون با حضور رییس و دبیر فدراسیون و رییس انجمن در خصوص وضعیت این بازیکن برگزار شود تا مشکل ایجاد شده زودتر مرتفع شود تا بیش از این والیبال نشسته دچار تنش نشود.

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته یکی از اهداف مهم این تیم را حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی جهان که بعد از بازیهای پاراآسیایی چین در بوسنی و هرزگوین برگزار می‌شود، عنوان کرد و افزود: تلاش بر این است که دو تیم جوان و باتجربه را برای بازیهای پاراآسیایی چین و مسابقات قهرمانی جهان آماده کنیم که البته چون در مسابقات جهانی سهمیه پارالمپیک پاریس بین دو تیم اول و دوم توزیع می‌شود، این رقابتها هدف اصلی است و به بازیهای پاراآسیایی چین تنها به عنوان دیدار تدارکاتی نگاه می‌کنیم.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: برای آماده‌سازی بهتر تیم ملی والیبال نشسته برنامه مدونی طراحی شده تا بتوانیم در رویدادهای پیش رو بهترین نتایج را برای این تیم رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها