کد خبر : 1819067 | 22 فروردين 1401 ساعت 09:59 | 803 بازدید | 0 دیدگاه

حضور تیم نجات غریق بانوان در مسابقات جهانی

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون نجات غریق بر اعزام تیم ملی بانوان به مسابقات قهرمانی جهان با ترکیب کامل تاکید کرد.

حضور تیم نجات غریق بانوان در مسابقات جهانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، شادی قیاسی با یادآوری اینکه مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان سال جاری به میزبانی ایتالیا برگزار می شود، عنوان کرد: نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان همزمان با تیم ملی مردان سال گذشته در بوشهر برگزار شد. برای برپایی این اردو از ۹ ورزشکار دعوت شد، خروجی یک هفته پیگیری تمرینات هم دعوت از ۶ نفر از آنها برای اردوی دوم بود که اردیبهشت ماه به میزبانی بندرعباس برگزار خواهد شد. 
نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با تاکید بر اینکه تیم ملی نجات غریق بانوان با ترکیب کامل متشکل از 4 ورزشکار در مسابقات جهانی ایتالیا شرکت می کند، یادآور شد: این حضور در بخش ساحلی مسابقات انجام می شود. به همین منظور در مجموع چهار مرحله اردوی آماده سازی برای تیم پیش بینی شده است تا ورزشکاران در بهترین شرایط ممکن عازم مسابقات شوند. تلاش مان برای مدال آوری در مسابقات جهانی است اگرچه صرف حضور و رقابت با تیم های دیگر کشورها هم برای فدراسیون و وزارت ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است. 
قیاسی اشاره ای به فعالیت های انجام شده در حوزه بانوان طی سال گذشته داشت و گفت:  بعد از دو سال وقفه و با وجود ادامه کرونا، مسابقات قهرمانی کشور را هم با حضور ۲۰ تیم و در سطح کیفی قابل قبول برگزار کردیم. 
وی با بیان اینکه انجام واکسیناسیون و صدور مجوزهای لازم شرایط را برای برگزاری دوره های آموزشی حضوری در نیمه دوم سال مهیا کرد، ادامه داد: بر همین اساس در این نیمه از سال دوره های داوری، مربیگری و همسان سازی مدرسان آب درمانی را به صورت جامع برگزار کردیم. همچنین برگزارکننده  بیش از ۱۵ کارگاه در بخش همگانی و آب درمانی بودیم. 
قیاسی در تشریح رویکرد مورد نظر فدراسیون نجات غریق و غواصی برای سال جاری نیز گفت: بر اساس درخواست واصله از استان ها و همچنین کسب مجوز لازم از وزارت ورزش، پیگیر برگزاری دوره های مربیگری و آب درمانی در استان ها هستیم. ضمن اینکه تدوین سرفصل های آموزشی جهت برپایی دوره های ارتقای مدرسی درجه ۳ آب درمانی را هم دنبال می کنیم. 

دیدگاه‌ها