کد خبر : 1819134 | 22 فروردين 1401 ساعت 14:22 | 11.4K بازدید | 9 دیدگاه

باید بیش از 100 درصد خودمان باشیم

کواچیچ: ناامیدی ممنوع؛ می‌توان رئال را حذف کرد

ستاره کروات چلسی که سابقه بازی برای رئال را دارد به بازی فردا در برنابئو خوشبین است.

کواچیچ: ناامیدی ممنوع؛ می‌توان رئال را حذف کرد

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در برنابئو چلسی بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال را پیش رو دارد. یک بازی بسیار مهم برای آبی هایی که با توجه به شکست 1-3 دور رفت، شانس بالایی برای صعود ندارند.

1690379


 

متئو کوواچیچ ستاره کروات چلسی که سابقه سه فصل بازی برای رئال و سه قهرمانی متوالی در چمپیونزلیگ با پیراهن این باشگاه را دارد و فصل قبل با چلسی هم فاتح این جام شد، در نشست خبری امروز خود تاکید کرد که امیدهای شان را از دست نداده اند. سال 2016 رئال مادرید بازی رفت یک چهارم نهایی برابر ولفسبورگ را 2-0 باخت ولی در بازی برگشت با هت تریک رونالدو 3-0 برنده شد. کوواچیچ یکی از بازیکنان رئال در آن دیدار بود.

کوواچیچ در کنفرانس خبری امروز خود گفت:« فوتبال پر از شگفتی است و شاهد کامبک های زیادی بوده ایم. برای صعود و جبران نتیجه دور رفت، باید بیش از 100درصد توان مان را در زمین بگذاریم. باید خودمان باشیم و بدون توجه به نام رئال بازی کنیم.»

1325502

 

ستاره کروات ادامه داد:«هیچکس اجازه ندارد ناامیدانه به بازی فردا فکر کند. رئال پر از بازیکنان بزرگ و با تجربه است و ستاره ای چون لوکا مودریچ را در اختیار دارد که از کودکی الگوی فوتبالی من بود. ما دوستانی صمیمی هستیم و همیشه او را تحسین کرده ام. خوشحالم که به برنابئو بر می گردم و قرار است مقابل مودریچ بازی کنم. البته که بازی برابر او و متوقف کردنش خیلی دشوار است. لوکا با ادامه همین روند می تواند سه یا 4 سال دیگر در بالاترین سطح بازی کند.»

دیدگاه‌ها