کد خبر : 1819185 | 22 فروردين 1401 ساعت 19:46 | 35.1K بازدید | 5 دیدگاه

بنزما در انتخابات ریاست جهموری رای آورد! (عکس)

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی و 34 ساله در انتخابات ریاست جمهوری این کشور نیز رای آورده است.

به گزارش "ورزش سه"، درخشش کریم بنزما در سال‌های اخیر در ترکیب رئال مادرید در نهایت باعث شد او حدود یک سال قبل دوباره به دعوت دیدیه دشان راهی اردوی تیم ملی فرانسه شده و بعد از حدود پنج سال دوباره برای این تیم بازی کند. کریم بنزما در ترکیب فرانسه نیز نمایش خوبی در این یک سال داشته و به یکی از امیدهای اصلی این تیم برای درخشش در لیگ ملت‌های اروپا و البته جام جهانی تبدیل شده است.

اما به نظر می‌رسد این مهاجم 34 ساله در کشور خود هواداران متعصب و پر و پاقرصی دارد. انتخابات ریاست جمهوری فرانسه اخیرا برگزار شده و با توجه به آرای واجدین شرایط، به دور دوم کشیده شده است. اما یکی از شرکت کنندگان در این رای گیری در روبایکس در شمال فرانسه، رای خود را به نام کریم بنزما نوشته تا این‌گونه علاقه مفرط خود به ستاره فرانسوی رئال مادرید را نشان دهد.

غیبت طولانی مدت کریم بنزما در ترکیب تیم ملی فرانسه باعث شد او شانس نایب قهرمانی در یورو 2016 و البته فتح عنوان قهرمانی در جام جهانی 2018 را از دست بدهد و بی تردید این دو حسرت بزرگ تا پایان عمر در کارنامه ورزشی این مهاجم گلزن باقی خواهد ماند. کریم بنزما در ماه‌های اخیر نمایشی فراتر از انتظار در ترکیب رئال مادرید داشته و بسیاری او را یکی از نامزدهای دریافت توپ طلا در سال 2022 می‌دانند.

1705085


1705084

دیدگاه‌ها