کد خبر : 1819354 | 23 فروردين 1401 ساعت 18:57 | 58 بازدید | 0 دیدگاه

سیمون کیائر:

دیگر دوست ندارم درباره قضیه اریکسن حرف بزنم

سیمون کیائر، مدافع تیم ملی دانمارک یک بار دیگر درباره اتفاقات رخ داده برای کریستین اریکسن در جریان رقابت‌های یورو صحبت کرد.

دیگر دوست ندارم درباره قضیه اریکسن حرف بزنم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتفاقات شوکه کننده‌ای که در جریان رقابت‌های یورو برای کریستین اریکسن افتاد و این ستاره تیم ملی دانمارک دچار حمله قلبی شد، او در پایان سال 2021 قرارداد خود را با اینتر فسخ کرد چرا که به دلیل قوانین فوتبال ایتالیا نمی‌توانست با وجود دستگاه دفیبریلاتور قلب به کارش در سری‌آ ادامه دهد.

بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان و شایعات زیادی که در مورد آینده کریستین اریکسن وجود داشت نهایتاً این ستاره دانمارکی چندی پیش به شکل رسمی و با قراردادی 6ماهه به برنتفورد پیوست تا به لیگ برتر انگلیس بازگشته باشد؛ جایی‌که بهترین دوران فوتبال خود را در آن و با لباس تاتنهام تجربه کرده است.

اریکسن حالا رفته رفته به فرم خوب خود بازگشته و بسیاری معتقد هستند که او زنده ماندن خود را تا حدود زیادی به کاپیتان تیم ملی دانمارک یعنی سیمون کیائر مدیون است که در لحظه رقم خوردن این اتفاق به موقع به این بازیکن کمک کرد.

1611436

کیائر حالا یک بار دیگر درباره آن اتفاقات صحبت کرده و می‌گوید: "برخی از آن لحظات برای همیشه در یاد من باقی خواهند ماند. مهم‌ترین چیز این است که کریستین اکنون احساس خوبی دارد.  او در کنار خانواده‌اش است و کاری را که دوست دارد انجام می‌دهد؛ فوتبال. باید اعتراف کنم که این یک موضوع تمام شده برای من است و خیلی مایل به ادامه صحبت در مورد آن نیستم. اتفاقی که در آن روز افتاد نتیجه تلاش بازیکنان و پزشکان است. همه ما برای کریستین آنجا بودیم.

وقتی به سمت او دویدم، نمی‌دانستم که دچار حمله قلبی شده است.  تنها چیزی که به آن فکر می‌کردم این بود که هر چه زودتر به او برسم و کمکش کنم. اگر چیز عجیبی دیدید، باید فورا اقدام کنید. ‌سریع بودن بسیار مهم است. کاری را که می‌توانید انجام دهید در اسرع وقت انجام دهید و سپس همه را به دست افراد واجد شرایط بسپارید. ما آن روز خوش شانس بودیم زیرا پزشکان واقعاً به این حادثه نزدیک بودند.

دیدگاه‌ها